  • 1. Data: 2005-04-26 09:41:15
    Temat: [konto firmowe] Gdzie się przenieść z BPH
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    Witam serdecznie,
    Mam nastepujace pytanie do grupowiczow, od wrzesnia zeszlego roku roku
    prowadze firme oraz mam konto firmowe w BPH (sezam start). Na dzien dobry
    otrzymalem debet w wysokosci 10 tys zlotych (samochod jako zabezpieczenie).
    Chciałbym jednak przenieść się do innego banku z powodu prowizji dla BPH
    (39,90 miesiecznie + przelewy + wypłaty z bankomatów itp robi się tego koło
    100 zł na miesiac plus odsetki od debetu). Czy znacie jakiś bank, tańszy od
    BPH z dostępem do konta przez www, który udzieliłby debetu w wysokości 2-3
    krotności miesięcznych wpływów na podstawie historii z innego banku. Możliwe
    zabezpieczenia: poręczyciel + samochód po zwolnieniu go przez BPH.
    Myślałem o Lukasie ale oni firmy obsługują tylko we wrocławiu :( i nie wiem
    jak u nich sprawa debetu wygląda.

    P.S. Jestem z górnego śląska więc bank powinien mieć siedzibę w okolicach
    Katowice-Bytom-Gliwice-Tarnowskie Góry :)

  • 2. Data: 2005-04-26 10:52:59
    Temat: Re: [konto firmowe] Gdzie się przenieść z BPH
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-04-26, Bartek <a...@s...pl> wrote:
    > P.S. Jestem z górnego śląska więc bank powinien mieć siedzibę w okolicach
    > Katowice-Bytom-Gliwice-Tarnowskie Góry :)

    Startuj do ING są troszke tańsi.
    Mi w MultiBanku nie chcieli dać kredytu bo mam firmę krócej niż rok.
    ING uruchomił linię kredytową bez problemu..mają dużą nadwyżkę depozytów
    coś trzeba z tą kasą robić :P

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-04-26 11:18:47
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mi w MultiBanku nie chcieli dać kredytu bo mam firmę krócej niż rok.
    > ING uruchomił linię kredytową bez problemu..mają dużą nadwyżkę depozytów

    byłem u nich, niestety jest problem - chca dać tylko jednokrotność wpłat
    miesięcznych :( (niestety mniej niż 10 tyś)