  • 1. Data: 2006-05-04 19:57:35
    Temat: konto dla studenta - tym razem konkretnie ;)
    Od: mati-006 <l...@g...NOSPAM.pl>

    Witam
    Jednak konto z obsługą przez internet robi się niezbędne. Tylko w jakie
    konto w jakim banku?

    Rozchody:
    - wakacyjne wyjazdy, ale tylko pobieranie pieniędzy z bankomatów dość
    sporadycznie w kwotach 100-200 (tanie długie wyjazdy "na dziko", miło
    jak nie trzeba całej kasy trzymać przy sobie i ma się coś na koncie "na
    wszelki wypadek")
    - allegro i sklepy internetowe - nieczęsto, powiedzmy raz-dwa na m-c
    (wkurza mnie cena przesyłek pobraniowych)
    - nie wykluczam drobnych (30-100) wypłat "na mieście", teraz mi tego
    brakuje, czasem zapomni się wziąść gotówki z domu.

    Przychody:
    - zasilanie z konta rodziców, konto w banku PKO SA
    - stypendium
    - sporadyczne prace dorywcze

    Oczywiście obsługa przez i-net koniecznie, fajnie by było gdyby konto
    dawało dużo możliwości informowania co się dzieje - powiadomienie via
    sms, e-mail itd. Możliwość sprawdzenia przez wap/sms/cokolwiek innego
    też sobie cenię, poprostu lubię wiedzieć co się dzieje :)
    Średnie saldo - jeśli to by było intelligo to 100zł by było może przez
    połowę roku.
    Jeśli chodzi o lokalizację (o ile to ma znaczenie przy koncie netowym),
    to większa wiocha Katowice.
    Z początku myślałem o Intelligo, ale natknąłem się na MultiBank i
    niejakie konto "jestem" no i nie wiem...

    Za wszelkie rady dziękuję z dołu i z góry.

    --
    pozdrawiam //
    ////// ///// //// @ \+ longraider()gazeta.NOSPAM.pl +/

  • 2. Data: 2006-05-04 20:11:21
    Temat: Re: konto dla studenta - tym razem konkretnie ;)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    mati-006 napisał(a):

    > Z początku myślałem o Intelligo, ale natknąłem się na MultiBank i
    > niejakie konto "jestem" no i nie wiem...

    Zaloz w mBanku. Do tego co pisales to bedzie nadawalo sie tak samo jak
    Multi, a bedzie tansze o 4zl na miesiac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-05-04 20:13:44
    Od: "T3" <t...@o...pl>

    [ciach]

    Zaloz w inteligo. Spelnia warunek ktory dales (powiadamianie SMS). Ponadto
    bankomaty PKOBP (czyli inteligo) moga wyplacac niskie kwoty 20/40/70 PLN itd.. a
    mbank i ten jego euronet tylko 50/100/150 itd.

    Dodatkowo w inteligo po pewnym czasie mozna otworzyc debet, nie duzy ale dla
    studenta starczy.

    Pozdr

  • 4. Data: 2006-05-04 20:19:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    T3 napisał(a):

    > Zaloz w inteligo. Spelnia warunek ktory dales (powiadamianie SMS). Ponadto
    > bankomaty PKOBP (czyli inteligo) moga wyplacac niskie kwoty 20/40/70 PLN itd.. a
    > mbank i ten jego euronet tylko 50/100/150 itd.

    A ile kosztuje to powiadamianie sms ?

    A w takim metrze Wilanwoska w bankomacie PKO BP da sie wyplacic min. 50zl.

    > Dodatkowo w inteligo po pewnym czasie mozna otworzyc debet, nie duzy ale dla
    > studenta starczy.

    W mBanku za to daja kk dla studentow.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-05-04 21:00:55
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > A ile kosztuje to powiadamianie sms ?

    chyba 4.99, ale przez 2 pierwsze miesiace jest za darmo

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * www.gourl.org

  • 6. Data: 2006-05-04 21:42:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jelcyn napisał(a):

    > chyba 4.99, ale przez 2 pierwsze miesiace jest za darmo

    To bylo pytanie retoryczne. Innymi slowy jak ktos chce miec
    powiadomienia via sms to wychodzi to raczej drogo.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-05-04 21:54:55
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 04 May 2006 22:13:44 +0200, T3 napisal/a:
    >a mbank i ten jego euronet tylko 50/100/150 itd.

    można też wypłacać w bankomatach BZWBK a tam mozna także 10zł

    --
    Krzysztof Lerski

  • 8. Data: 2006-05-05 05:03:19
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Zaloz w mBanku. Do tego co pisales to bedzie nadawalo sie tak samo jak
    > Multi, a bedzie tansze o 4zl na miesiac.

    Nie 4zł tylko 3 ;)

    Przemek

  • 9. Data: 2006-05-05 09:21:05
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    mati-006 napisał(a):
> [...]
    > brakuje, czasem zapomni się wziąść gotówki z domu.
    >
    > Przychody:
    > - zasilanie z konta rodziców, konto w banku PKO SA

    A może Eurokonto Akademickie w Pekao SA?
    Podstawowe zalety:
    - bankomaty w każdej wiosce (sieć Pekao + Euronet)
    - darmowe przelewy przez Internet, dostęp przez telefon i SMS (chyba
    nawet można zlecać przelewy SMS-em)
    - rodzice mają konto w tym samym banku (no chyba, że miałeś na myśli PKO
    BP), więc natychmiastowe zasilenie konta ;)

    Wady:
    - opłata za prowadzenie (chyba 4zł za miesiąc dla Akademickiego, więc da
    się wytrzymać)
    - praktycznie zerowe oprocentowanie (co w sumie przy saldzie w okolicach
    0zł nie ma większego znaczenia ;>)

    ch.

  • 10. Data: 2006-05-05 13:02:41
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    LPoD napisał(a):

    > A może Eurokonto Akademickie w Pekao SA?
    > Podstawowe zalety:
    > - bankomaty w każdej wiosce (sieć Pekao + Euronet)

    Oj z tą każdą wioską to się mylisz. Nawet w miejscowościach
    "wakacyjnych" czasami nie ma. PKO BP to się zgodzę, ale nie Pekao SA.

    Przemek