  • Data: 2004-06-21 13:34:40
    Temat: Re: konto dla firmy - działające od razu
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr W napisał:

    > nie zgadzam się
    > miałem z połowy 2003

    No to może już im przeszło...

    Ja zakładałem, jak jeszcze Multikonta biznes oficlanie w ofercie nie
    było :-), przeżyłem parę wpadek i jakoś to leci. Później moi znajomi,
    których (pośrednio) namówiłem, musieli z tymi kwitami ganiać. Jeżeli
    teraz jest normalnie, znaczy, że wysiłki pewnych osób nie poszły w błoto.

    M.