  • Data: 2003-02-09 22:35:28
    Temat: Re: konto dla firmy
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na minus
    > opcja internetowa - 36 zl (token)
    > przelew ZUS - 5 zl
    > zero mozliwosci wplaty i wyplaty gotowki

    Co do ostatniego sie nie zgodze, posiadaja kasy w siedzibie przy Al. Jana
    Pawła II w Warszawie. Przy wyplacie wiekszych kwoty, nalezy wczesniej
    poinformowac za pomoca infolini lub internetu.

    > na plus
    > zero innych oplat (przelewy)

    kolejny plus to ze obsluguja takze Spolki prawa handlowego (sp z o.o. i
    s.a.) czego nie oferuje zaden inny bank internetowy z tego co mnie wiadomo.
    Jesli jestem w bledzie prosze o informacje.

    nastepny plus to _JAKOSC OBSLUGI_ naprawde pierwsza klasa, nawet jesli
    popelnia blad umieja powiedziec "przepraszam" i szybko sie poprawic.

    > nie wiem, czy juz zaimplementowano przelewy podatkowe

    Roznia sie czyms od normalnych ?

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska