    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto bankowe za granicą - pomocy!
    Date: Mon, 25 Feb 2008 00:53:06 GMT

    Użytkownik "kashmiri" <k...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:fps5pq$akb$1@news.interia.pl...

> [...]
    >
    > Na moje odczucie, teoretycznie mógłbyś umówić się ze znajomym, że pozwoli
    > Ci tymczasowo skorzystać z jego adresu celem podania na formularzu
    > aplikacyjnym. Potem, kiedy poproszą Cię o przedstawienie potwierdzenia
    > adresu, masz opcje:
    >
    > Opcja 1: Pójść do oddziału i wyjechać z jakąś przekonującą historyjką,
    > dlaczego nie masz potwierdzenia adresu. Ma diużą szansę przejść przy
    > kontach typu Basic, bo o te konta ubiegają się przeważnie ludzie, którzy z
    > różnych powodów nie mogą mieć normalnego konta, a potrzebują gdzieś

    Nieprawde piszesz, nie wprowadzaj ludzi w blad! Zadna historyjka nie
    przejdzie chyba, ze ma znajomego w banku!
    Ludzie na zasilkach maja proof of address jak bys nie wiedzial, inaczej
    zasilkow by nie dostali...
    Samo wpisanie w formie adresu jest nic nie warte jesli nie masz
    potwierdzenia, zreszta idac do banku konto zakladasz w ok 5 minut.
    Dawno temu, w jednym z bankow byla slynna "pani Malgosia" - polka, corka
    emigrantow wojennych. Zalatwiala konta bez proof of addres za jedyne 100 a
    potem 50 funtow:))) Nigdy nie korzystalem, ale wiem, ze byla to czasem
    jedyna mozliwosc otwarcia konta.

    > Opcja 2: Zarejestruj się na liście wyborców - wysyła się pocztą wypełniony
    > i podpisany formularz. Rejestry są aktualizowane ok. 10 dnia każdego
    > miesiąca, więc będziesz musiał poczekać do tego czasu. Potem pojedź do UK
    > i załatw w gminie poświadczenie rejestracji, które zaniesiesz do banku. Nr
    > angielskiego telefonu stacjonarnego (który można dowolnie przekierować)
    > dostaniesz za darmo na www.sipgate.co.uk (żeby założyć numer geograficzny,
    > musisz wejść przez serwer proxy z brytyjskim IP).

    Electoral list nie jest proof of adderss - wejdz na strone banku ktory ci
    interesuje i sprawdz co znaczy termin "proof of address".
    Podajesz mu informacie przydatne jesli juz masz konto w jakimkolwiek banku w
    UK. On chce otworzyc pierwsze.