  • 1. Data: 2002-12-19 19:17:35
    Temat: konto VIP/Prestigr
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    1. Od jakich kwot ulokowanych na rachunkach banki oferuja konta typu
    VIP/Prestige?

    2. Oczywiscie przydalo by sie zeby takowe konta byly bez oplatowe ;) wiem ze
    to trudne ;)

    3. Od jakich kwot mozna negocjowac lokaty w takich rachunkach?

    4. Jak jest z obsluga - kontakt z opiekunem itp?

    5. Ew przywileje wynikajace - jak np KK na uproszczonych warunkach bez
    zaswiadczen itp

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-19 19:49:59
    Temat: Re: konto VIP/Prestigr
    Od: Michal Macierzynski - Amra <m...@s...waw.pl>

    > 1. Od jakich kwot ulokowanych na rachunkach banki oferuja konta typu
    > VIP/Prestige?

    To zalezy oczywiscie od banku. Ale zazwyczaj od 5 tysiecy
    miesiecznie. Regula ta nie jest przestrzegana jesli ulokujesz
    jakas potezna kwote ;) lub jestes wg. banku liderem opinii - to
    znaczy masz jakis fajny zawod...

    --

    AMRA vel ASMODEUSZ
    m...@s...waw.pl

  • 3. Data: 2002-12-19 20:41:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jamesi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Lokaty negocjowane przeważnie od 50tys PLN.

    Heh, to i tak niezle ;) w Citku od 200k ale wciaz milcze - poki co ;)
    zobaczymy jak sie zachowaja ;)

    Co do uproszczonych warunków to
    > dopiero jak bank się na Tobie pozna czyli po kilku miechach - no chyba, ze
    > od ręki ulokujesz 1mln to wcisną ci karte k jaką sobie zażyczysz :-) z
    > bajerami
    > pozdr

    Naten temat tez milcze jeszcze o Citku ;)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-12-19 20:41:35
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > 4. Jak jest z obsluga - kontakt z opiekunem itp?
    >
    > 5. Ew przywileje wynikajace - jak np KK na uproszczonych warunkach bez

    No cóż - jak zwał VIPa tak zwał ale zależy to od banku - w ramach jednego
    banku może być różnica między kontem VIP a Prestiż (w niektórych bankach
    nawet ogromna) - wtedy taki "VIP" różni sie od zwykłych klientów tym, że
    stoi w kolejce dla VIPów a nie dla zwykłych klientów (np. PEKAO) czyli w
    praktyce niczym - prawadziwy prestiż zaczyna się od kwot 100tys do nawet
    1mln PLN. W takim wypadku możesz jednak zapomnieć o darmowym rachunku -
    za doradce i nawet specjalny oddział do obsługi niestety trzeba płacić.
    Lokaty negocjowane przeważnie od 50tys PLN. Co do uproszczonych warunków to
    Jamesi

  • 5. Data: 2002-12-19 21:04:54
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    > Heh, to i tak niezle ;) w Citku od 200k ale wciaz milcze - poki co ;)
    > zobaczymy jak sie zachowaja ;)
    >
    > Co do uproszczonych warunków to
    >
    > Naten temat tez milcze jeszcze o Citku ;)

    Ha - jeśli masz konto w Citku to nie licz, że Ci zapropnują konto w CITI
    Gold - o swoje sprawy musisz zadbać sam i wyruszyc do oddziału (jeśli masz w
    poblizu) lub zadzwonić na ichnią infolinię - sam "detal" z własnej
    inicjatywy cię nie poinformuje bo wie, że może stracić klienta :-)
    (PS tak jest chyba w wiekszości banków, gdzie bankowość prywatna jest
    wydzieloną linią biznesową)

  • 6. Data: 2002-12-20 11:22:47
    Od: Emcek <e...@p...onet.pl>

    JaKi wrote:

> [...]
    >
    > 4. Jak jest z obsluga - kontakt z opiekunem itp?
    >
    > 5. Ew przywileje wynikajace - jak np KK na uproszczonych warunkach bez

    JaKi,
    Ostatnio zrezygnowałem z takiego konta w jednym z wiodących banków. Jedyna
    zaleta to bardzo atrakcyjna (kobieca) obsługa. Poza tym produkty banku dla
    klientów Private Banking niewiele się różniły od zwykłego klienta (ale może
    to dlatego, że to bank notowany na giełdzie i musi wykonać prognozę 1mld zł
    zysku netto, a udało mu się wtopić trochę grosza w
    niedokończoną/nierozpoczętą budowę kilku statków :-).

    Uproszczeń żadnych nie było, ale faktycznie z papierkami nie musiałem
    biegać.

    Zdecydowanie polecam tańsze i znacznie efektywniejsze rozwiązanie - rachunek
    bankowy (złoty/srebrny jak zwał tak zwał) w banku, który posiada dostęp
    internetowy (i ew. telefoniczny) do konta. Ja tak zrobiłem i jestem bardzo
    zadowolony. Prowizje o niebo niższe, te same limity kredytowe w rachunku i
    na kartach, a oprocentowanie o kilka punktów niższe.

    Pozdrawiam,
    --
    Emcek

  • 7. Data: 2002-12-20 12:29:07
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Od jakich kwot ulokowanych na rachunkach banki oferuja konta typu
    > VIP/Prestige?

    Raczej potrzebne są miesieczne wpływy powyżej 5000 zł
    A lokata to chyba od miliona

    > 2. Oczywiscie przydalo by sie zeby takowe konta byly bez oplatowe ;) wiem ze
    > to trudne ;)

    Wszystkie VIP konta są droższe (DUŻO) od zwykłych

    > 3. Od jakich kwot mozna negocjowac lokaty w takich rachunkach?

    Negocjowane lokaty??? Nie rozśmieszaj mnie:-)
    "Negocjacja" polega na tym, ze Twój opiekun (nawet bez Twojej natarczywości da Ci
    maksymalna stope na dany dzień)

    > 4. Jak jest z obsluga - kontakt z opiekunem itp?

    W moich bankach bardzo dobra. Szcególnie lubie PKO BP !!!!

    > 5. Ew przywileje wynikajace - jak np KK na uproszczonych warunkach bez
    > zaswiadczen itp

    Już nie ma żadnych takich przywilejów. Rutyna związana z odpowiednią kasą:-(

  • 8. Data: 2002-12-20 18:41:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Już nie ma żadnych takich przywilejów. Rutyna związana z odpowiednią kasą:-(

    CitiGold, kk gold za free, bez zadnych papierkow - trzeba tylko wpisac na wniosku
    imie i
    nazwisko+podpis ;-)

  • 9. Data: 2002-12-20 18:55:13
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Raczej potrzebne są miesieczne wpływy powyżej 5000 zł
    > A lokata to chyba od miliona

    A to gdzie? Bo w ING za jedyne 100.000? I w PKO BP chyba też? W BRE za
    głupie 200.000?

    > Wszystkie VIP konta są droższe (DUŻO) od zwykłych

    np. od stycznia ING 30 zł; złote konto w PKO BP chyba 7zł - majątek :-)

    Bogdan

  • 10. Data: 2002-12-20 19:32:41
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > CitiGold, kk gold za free, bez zadnych papierkow - trzeba tylko wpisac na
    wniosku imie i
    > nazwisko+podpis ;-)

    Dla mnie i tak za duzo wysilku, nie wystarczy sam podpis? ;pppp

    Maciej