  • Data: 2018-09-03 17:32:31
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Czy to dużo bezpieczniejsze?
    > Jaka to różnica, czy masz jedno hasło do wszystkich banków - czy też różne hasła,
    ale wszystkie chronione jednym wspólnym do Keepassa?
    Nie myśl o tym jak TY się zachowujesz, tylko jak zachowa się złodziej.

    > Chyba że masz jakiś kontrscenariusz i nie jest to tylko bla-bla "że tak jest
    niebezpiecznie"?
    Wyobraź sobie, że hasła z jednego banku wyciekną (PlusBank zdaje się
    miał taką wpadkę). W przypadku różncych haseł to złodziejowi nic nie
    da. W przypadku takiego samego może próbować.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A musical reviewer admitted he always praised the first show of a