  • 11. Data: 2002-04-16 10:28:34
    Temat: Re: konkurs www.3636.pl
    Od: <b...@b...prv.pl>

    Kasia <K...@e...pl> wrote:

    > Ale podej?ewam ?e na paczce bedzie widnia? adres do korespondencji - nie
    > internetowy - zamierzasz si? tam do nich pofatygowa? ? :-)

    hmm, juz predzej zadzwonie - mam nr w komorce (tej kobiety co informowala o koszulce)

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 12. Data: 2002-04-16 11:12:50
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik <b...@b...prv.pl>

    > hmm, juz predzej zadzwonie - mam nr w komorce (tej kobiety co informowala
    o koszulce)

    Śprytnie :-) ale ja już dawno ten nr posiałam gdzieś w czelusciach mojego
    telefonu ... Mam nadzieje że jak wygram - to mnie jakos znajdą :-)))

  • 13. Data: 2002-04-16 14:40:28
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > Marne pocieszenie -ale zawsze jakieś. Wolałabym jednak, aby Twoja żona ja
    > miała i ja też żebym sie w nią mogła wystroić :-)))

    Przypomina mi sie dowciap ;-)

    Dlaczego jest tak malo kobiet grajacych w pilke nozna?
    Bo ciezko jest znalezc 11 kobiet ktore chcialy by sie tak samo ubrac ;-)

    Pzd Travis

  • 14. Data: 2002-04-16 14:42:51
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Travis"

    > Przypomina mi sie dowciap ;-)
    >

    > Dlaczego jest tak malo kobiet grajacych w pilke nozna?
    > Bo ciezko jest znalezc 11 kobiet ktore chcialy by sie tak samo ubrac ;-)

    Wiesz ja osobiscie mogę sie ubrać w ta samą koszulke co żona bląda (Jezu -
    jak to pseudo odmieniać :-))) Bo pewnie sie nie spotkamy - :-)) A grunt to,
    żeby dwie kobiety w tym samym pomieszczeniu nie znalazły sie w tej samej
    kreacji :-))

  • 15. Data: 2002-04-16 14:49:34
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" napisał w wiadomości ...

    (...)
    A swoja droga jeszcze mi nie przysłali
    > tej koszulki !!!

    A tak BTW, czy pytali chociaż jaki rozmiar??
    Ja dopiero po miłej rozmowie uświadomiłem sobie,
    że nie było pytania o rozmiar. Jeśli więc nie będzie
    to właściwy to chyba trzeba będzie uruchomić
    na pbb giełdę....
    ;-)))

  • 16. Data: 2002-04-16 15:38:25
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jo44
> [...]
    > Ja dopiero po miłej rozmowie uświadomiłem sobie,
    > że nie było pytania o rozmiar. Jeśli więc nie będzie
    > to właściwy to chyba trzeba będzie uruchomić

    nie pytali - u nas zostanie zagospodarowana niezaleznie od
    rozmiaru, bo na kazdy rozmiar jest jakis chetny (XL ja by bylo
    to bedzie dla mnie)

    a moj nick odmienia sie chyba blad, blada, bladowi ...
    bo on nie powstal z pominięcia polskich liter w słowie "błąd"
    tylko jako skrot 4 literowy ze sklejenia B oraz LAD,
    co znowu pochodzi od imienia i nazwiska.
    Nazwa 4-literowa byla potrzebna dawno temu jak jeszcze
    robilem cos na Odrze ;-))
    *** blad ***

  • 17. Data: 2002-04-16 16:13:24
    Od: <b...@b...prv.pl>

    jak do kogos zadzwonia to niech sie pochwali...

    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 18. Data: 2002-04-16 17:22:59
    Od: stean <s...@p...onet.pl>

    <b...@b...prv.pl> napisal(a):

    >jak do kogos zadzwonia to niech sie pochwali...

    w sumie nie wiem o czym piszecie ale ta domene wykupila firma :
    AVANTIS SP. Z O.O.
    Adres:
    UL.KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 4/6 00-333 WARSZAWA

    czyzby chodzilo o promocje mbanku ? :)

  • 19. Data: 2002-04-16 17:52:37
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > tylko jako skrot 4 literowy ze sklejenia B oraz LAD,

    Bolek ??? To Ty ????:-)))

  • 20. Data: 2002-04-16 17:55:05
    Od: "AR" <a...@o...bankier.pl>

    Ja wiem ze w obecnej promocji Europay wygralem koszulke. Podczas rozmowy
    spytalem na jaki rozmiar moge liczyc. Odpowiedzino mi ze XL.

    W poprzedniej promocji Europay, organizowanej w listopadzie 2001r., wygralem
    nagrody pocieszenia (plyty CD z koledami) oraz jedna z wiekszych nagrod :-)
    Plyty CD z koledami dostarczono dokladnie w Wigilie - nie wiem czy byl to
    przypadek czy celowy zabieg marketingowy.

    W sprawie tej wiekszej nagrody otrzymalem telefon z informacja o tym ze
    wygralem (gdzies ze 3 dni po losowaniu). Sprawdzono wtedy moje dane osobowe,
    zapytano na jaki adres maja przeslac nagrode oraz ustalono termin dostawy -
    z dokladnoscia co do dnia i praktycznie godziny tez. Poinformowano mnie
    takze, ktora z moich transakcji okazala sie ta szczesliwa i poproszono abym
    przygotowal kopie dowodu dokonania tej transakcji. Nagrode dostarczyl
    kurier. Aby odebrac paczke musialem wylegitymowac sie dowodem osobistym,
    podpisac pismo potwierdzajace odbior nagrody oraz przekazac ksero dowodu
    dokonania transakcji platniczej. Do nagrody dolaczone bylo pismo z
    gratulacjami (z adresem Europay w W-wie), na liscie przewozowym kuriera
    widnieje jednak inny adres - chyba firmy, ktora zajmowala sie pakowaniem,
    dostarczaniem itp. Do nagrody dolaczono tez oczywiscie gwarancje.