    From: "AR" <a...@o...bankier.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konkurs www.3636.pl
    Date: Tue, 16 Apr 2002 19:55:05 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@modem6.kalisz.mm.pl

    Ja wiem ze w obecnej promocji Europay wygralem koszulke. Podczas rozmowy
    spytalem na jaki rozmiar moge liczyc. Odpowiedzino mi ze XL.

    W poprzedniej promocji Europay, organizowanej w listopadzie 2001r., wygralem
    nagrody pocieszenia (plyty CD z koledami) oraz jedna z wiekszych nagrod :-)
    Plyty CD z koledami dostarczono dokladnie w Wigilie - nie wiem czy byl to
    przypadek czy celowy zabieg marketingowy.

    W sprawie tej wiekszej nagrody otrzymalem telefon z informacja o tym ze
    wygralem (gdzies ze 3 dni po losowaniu). Sprawdzono wtedy moje dane osobowe,
    zapytano na jaki adres maja przeslac nagrode oraz ustalono termin dostawy -
    z dokladnoscia co do dnia i praktycznie godziny tez. Poinformowano mnie
    takze, ktora z moich transakcji okazala sie ta szczesliwa i poproszono abym
    przygotowal kopie dowodu dokonania tej transakcji. Nagrode dostarczyl
    kurier. Aby odebrac paczke musialem wylegitymowac sie dowodem osobistym,
    podpisac pismo potwierdzajace odbior nagrody oraz przekazac ksero dowodu
    dokonania transakcji platniczej. Do nagrody dolaczone bylo pismo z
    gratulacjami (z adresem Europay w W-wie), na liscie przewozowym kuriera
    widnieje jednak inny adres - chyba firmy, ktora zajmowala sie pakowaniem,
    dostarczaniem itp. Do nagrody dolaczono tez oczywiscie gwarancje.