  • Data: 2002-04-18 14:25:48
    Temat: Re: konkurs www.3636.pl
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message
    news:a9mjv4$av2$1@news.tpi.pl...

    > Otóż to - wyniki do wglądu w siedzibie ... a strony www juz brak - jak
    ktoś
    > przezornie nie wydrukował sobie regulaminu - to też nie wie gdzie
    szanowne
    > nogi pofatygowac w celu sprawdzenia któż dostał się na listę
    szczęśliwców
    > ... Czekam zatem na opis Twojego przypadku - i żywie nadzieję że
    obiecana
    > nagrodę otrzymasz :-)

    Jakąś tam nagrodę to chyba na pewno...
    Najciekawsze jest to, że wygrałem w tej promocji jakieś 40-50tys zł i
    teraz kombinują jak mi tej wygranej nie wypłacić. Więc sprawa jest dosyć
    poważna, szczególnie że zainwestowałem w to trochę kasy .... , o
    szczegółach innym razem :)

    Dodam tylko tyle, że ostatnia promocja Inteligo i Pizza Hut, którą
    obsługiwała właśnie firma Avantis polegała na jak najszybszym odpowiadaniu
    SMS'em na pytania konkursowe dotyczące "Władcy Pierścieni".

    Próbowałem im na początku wytłumaczyć, że ten konkurs i jego zasady są bez
    sensu, bo o czasie wysłania SMS'a często nie decyduje to czy znamy
    odpowiedź na pytanie czy nie, ale to jaki telefon posiadamy, jak szybko
    można w nim przeczytać treść SMS'a, i wstukać SMS o określonej treści. W
    końcu decydujący wpływ ma również sieć w której mamy telefon i godzina o
    której te SMS'y wysyłamy (obciążenie sieci GSM).

    Nie chcieli słuchać, więc ja dostosowałem się do ich zasad gry. (Zresztą w
    tym przypadku był jakiś element rywalizacji więc nie musieli mieć zgody
    Ministerstwa Finansów na urządzanie loterii.)

    Opracowałem specjalny sposób wysyłania SMS'ow, i "trochę" wygrałem :))),
    tylko tego "trochę" zrobiło się trochę za dużo i teraz coś kombinują,
    zaczynają zmieniać regulamin promocji, którego nie mogę się od nich
    doprosić od samego początku trwania tej promocji itp. itd.

    Kamil
    c...@h...pl