  • 11. Data: 2002-04-16 07:49:57
    Temat: Re: koniec VC w dawnym Gdanskim
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    news:a9gk9c$dn$1@news.tpi.pl...

    > bankomatow millennium nie uzywalem bo nie widzialy salda z innych r-kow
    > tego samego banku BIG-BG, a bankomaty BIG-BG nagle zaczely znikac.
    >
    > czy ten podglad jest platny, czy widac operacje na karcie kredytowej zanim
    > powstanie zestawienie?

    Podglad VC Millennium w banomatach Millennium i Euronetu polega na tym, ze
    widzimy dostepne saldo i saldo zadluzenia, szkoda, ze brakuje chociaz takiej
    banalnej funkcji jak 10 ostatnich transakcji. Funkcje podgladu sa za darmo,
    a nawet, co niespotykane w Millennium, wydruk :-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2002-04-16 07:59:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Lopez"
> [...]
    darmo,
    > a nawet, co niespotykane w Millennium, wydruk :-)

    no wlasnie, szkoda
    jak widac na moim przykladzie, wciskanie komus karty pracujacej na zupelnie
    nowych zasadach bez kilku skromnych informacji jest poronionym pomyslem.
    Powinni uczciwie zrobic wyciag z regulaminu gdzie kawa na łąwę byłoby
    spisane na jakich zasadach dziala ROR i karta w nowym banku, a potem ją
    proponować

    Niby znam te kilka roznych bankow ale o millennium wiem tylko ze nie nalezy
    do niego zagladac jak sie nie ma w nim rachunku, bo nie wiadomo czy za samo
    otwarcie drzwi prowizji juz nie wymyslili ;-))
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-04-16 13:42:37
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > tego samego banku BIG-BG, a bankomaty BIG-BG nagle zaczely znikac.
    >
    > czy ten podglad jest platny, czy widac operacje na karcie kredytowej zanim

    Mowie o bankomatach Millennium i Euronet (bo to jest rownoznaczne. Na
    electronach mozna zobaczyc saldo dostepne i ostatnie 10 transakcji, a na
    kredytowych nie sprawdzalem dokladnie, tylko saldo dostepne i aktualny
    kredyt. Taki podglad jesli dobrze pamietam to kosztuje 0,50 PLN

    > Od kiedy? Ja mam przed soba list BIG-BG z kwietnia 2002 gdzie sami mnie
    > informuja o oplacie 15 zamiast 90. Czyzby nie znali swojej TPiO ;-))

    Mowie o cenie standardowej w Millennium, czyli za wydanie nowej lub
    kontynuacje. Nie wiem jak to sie ma do przejscia z BG do Mill...
    Zmiana byla bodajze 28 marca - obnizenie oplat za KK i zlikwidowanie
    oplaty za zastrzezenie.

    Radek

  • 14. Data: 2002-04-17 06:03:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    y.floraland.pl...

> [...]
    > kredytowych nie sprawdzalem dokladnie, tylko saldo dostepne i aktualny
    > kredyt. Taki podglad jesli dobrze pamietam to kosztuje 0,50 PLN

    Podglad nic nie kosztuje.
    Natomiast wydruk w bankomacie kosztuje dla VE (czyli raczej dla konta do
    ktorego jest wydana) a jest darmowy dla VC.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2002-04-24 15:52:45
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

> [...]
    samo
    > otwarcie drzwi prowizji juz nie wymyslili ;-))
    Sam osobisie posiadam rachunek w Millennium i jestem z niego zadwolony.
    Jezeli chodzi korty kredytowe w co-miesiecznych wyciagach otrzymujesz saldo.
    I to co juz pisali inni saldo widoczne jest w bankomacie + wydruk lub
    bankolinia.
    Jedyny minus tego banku to brak mozliwosci korzystania przez Internet. Z
    tego co niedawno dowiedzialem sie od znajomej z baku, ma byc na poczatku
    roku 2003.

    Pozdrawiam
    Leo

  • 16. Data: 2002-04-24 17:45:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Leonard Szczepanski"
    > Jedyny minus tego banku to brak mozliwosci korzystania przez Internet. Z
    > tego co niedawno dowiedzialem sie od znajomej z baku, ma byc na poczatku
    > roku 2003.

    zlecenia stale ze zmienna kwota tez podobno maja byc,
    lokaty overnight rowniez kiedys
    poniewaz zauwazylem po sobie ze bank bez podgladu internetowego moze byc
    uzywany w ograniczonym zakresie, a mam juz pare takich,
    wiec millennium nie jest mi do niczego potrzebny
    *** blad ***

  • 17. Data: 2002-04-25 23:54:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    [Millennium]
    > zlecenia stale ze zmienna kwota tez podobno maja byc,

    Watpie. Zaden normalny bank tego nie ma, a te, ktore juz maja, planuja
    sie z tego wycofac. Direct debit.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2002-04-26 09:11:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa"
    > [Millennium]
    >
    > Watpie. Zaden normalny bank tego nie ma, a te, ktore juz maja, planuja
    > sie z tego wycofac. Direct debit.

    chciales napisac "te, ktore jeszcze maja" ;-))
    ja juz wszystko co sie dalo przenioslem na DD ale
    swiatlo, gaz i woda musza na razie po staremu leciec, a poniewaz mam taki jeden
    umiejscowiony rachunek bez kart i czekow w pkobpsa wiec tam je przeniose - robia
    te zlecenia stale za darmo
    *** blad ***