  • 1. Data: 2008-07-23 06:22:28
    Temat: Mille i ichnie www - też kolorowo nie jest
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    W końcu i na mnie padło i stwierdziłem, że potestuję sobie tego sławnego
    Amexa. Karta mi się podoba bardzo, bo nr karty jest 15 cyfrowy, czyli
    nieparzysty, a ja uwielbiam liczby nieparzyste! Trafili w 10. Niestety co
    do reszty to już tak średnio. W zeszły weekend dokonałem z 5-6 transakcji
    czy jakoś tak (tylko w jednym sklepie zapłacić nie mogłem), ale przez www
    niestety nic nie widzę. W 'szczegółach karty' mam tylko przelew na spłatę
    poprzedniej i kwotę prowizji. I teraz co najciekawsze - mam kartę, którą
    chciałbym posiadać chyba każdy (może dlatego ten Amex taki sławny jest) -
    wykonane transakcje wskoczyły do 'transakcje autoryzowane' i pomniejszyły
    'dostępny limit kredytowy karty głównej' i po jakimś czasie one schodzą i
    idą chyba do /dev/null, bo nie ma ich w historii a limit dostępny się
    powiększa! Ehhhhh żeby to tak już zostało i działało zawsze, to bym nawet
    się zgodził płacić 500 PLN za roczne utrzymanie karty ;)
    Żeby nie było, że jestem taki pazerny, to wysłałem pocztę przez
    'kontakt', ale chyba też trafia 'gdzieś' mimo, że po kliknęciu na
    'Wiadomości' mogę sobie ładnie przeczytać:

    "System nie znalazł żadnych wiadomości w Twojej skrzynce. Poczta
    elektroniczna w systemie Millenet zapewnia szybki i poufny kontakt z
    Bankiem oraz fachową odpowiedź naszych konsultantów w przypadku
    jakichkolwiek pytań lub wątpliwości."

    Chyba muszą trochę poprawić tę formatkę, bo mocno na wyrost taki
    sformuowania ;)
    Dzwoniłem na partyline, to Pan mnie wysłuchał, takie odniosłem wrażenie,
    jakby z łaską - fakt sobota była, i powiedział że mam napisać z www i
    tyle. Poczekam na wyciąg chyba, może rzeczywiście mi się trafiła karta
    marzenie ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-07-23 07:09:47
    Temat: Re: Mille i ichnie www - też kolorowo nie jest
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:
    [...]

    > 'dostępny limit kredytowy karty głównej' i po jakimś czasie one schodzą i
    > idą chyba do /dev/null, bo nie ma ich w historii a limit dostępny się

    Amex jest dłużej rozliczany. U mnie norma jest że wisi to np. tydzień.
    KJ

  • 3. Data: 2008-07-23 07:12:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Jul 2008 09:09:47 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Amex jest dłużej rozliczany. U mnie norma jest że wisi to np. tydzień.

    No u mnie już wisi półtorej tygodnia, ale tak jak napisałem kasa schodzi
    z autoryzowanych transakcji i nie widać jej na liście a limit kredytowy
    się zwiększa. Może ktoś mi na bieżąco spłaca kk ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-07-23 08:52:26
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:g66in4$mdl$2@news.dialog.net.pl...

    millenet to najwolniejszy interfejs www:

    klikam/zapytuję o cokolwiek, np. informacje szczegółowe karcie mojej lub
    dodatkowej, i:

    "Proszę czekać, trwa przekazywanie informacji..."

    i takie przekazywanie informacji trwa 3, 4 albo i 5 minut.

    zwłaszcza info o karcie dodatkowej, albo szczegóły "poprzednie".

    koszmar.

  • 5. Data: 2008-07-23 12:24:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > No u mnie już wisi półtorej tygodnia, ale tak jak napisałem kasa schodzi
    > z autoryzowanych transakcji i nie widać jej na liście a limit kredytowy
    > się zwiększa. Może ktoś mi na bieżąco spłaca kk ;)

    A co w tym zlego, bo chyba nie rozumiem. Dla mnie mnie super, ze:

    Data transakcji Data księgowania
    2008-07-09 2008-07-17
    2008-07-08 2008-07-17

    Millenet ma jeszcze super funkcje pobierania historii transakcji za zadany
    okres w roznych formatach xls, pdf, html, cvs. Tego np. nie ma system Multi.

    Sama karta jest moja ulubiona. Choc teraz chyba wiecej transakcji mam na DC.

    MK

  • 6. Data: 2008-07-23 12:33:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MK pisze:
    [...]

    > Millenet ma jeszcze super funkcje pobierania historii transakcji za
    > zadany okres w roznych formatach xls, pdf, html, cvs. Tego np. nie ma
    > system Multi.
    A możesz powiedzieć jak to zrobić dla kk?
    KJ

  • 7. Data: 2008-07-23 15:55:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A możesz powiedzieć jak to zrobić dla kk?

    Inne uslugi... Historia transakcji...
    z listy wybierasz daty, format i rachunek dla ktorego ma byc zestawienie. Sa
    tam karty kredytowe.

    MK

  • 8. Data: 2008-07-23 16:17:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MK pisze:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Inne uslugi... Historia transakcji...
    > z listy wybierasz daty, format i rachunek dla ktorego ma byc
    > zestawienie. Sa tam karty kredytowe.

    Dzięki. Ale mBank już się chyba czegoś podobnego dorobił, i mam
    wrażenie, że za chwilę w multi też będzie.

    KJ

  • 9. Data: 2008-07-23 17:11:36
    Temat: Re: ? kolorowo nie jest
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > jakby z łaską - fakt sobota była, i powiedział że mam napisać z www i
    > tyle. Poczekam na wyciąg chyba, może rzeczywiście mi się trafiła karta

    [ciach]

    To wszystko to wina AmEx'a. Na MC wszystko jest ok.

    --
    Mithos