    From: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mille i ichnie www - też kolorowo nie jest
    Date: Wed, 23 Jul 2008 06:22:28 +0000 (UTC)

    W końcu i na mnie padło i stwierdziłem, że potestuję sobie tego sławnego
    Amexa. Karta mi się podoba bardzo, bo nr karty jest 15 cyfrowy, czyli
    nieparzysty, a ja uwielbiam liczby nieparzyste! Trafili w 10. Niestety co
    do reszty to już tak średnio. W zeszły weekend dokonałem z 5-6 transakcji
    czy jakoś tak (tylko w jednym sklepie zapłacić nie mogłem), ale przez www
    niestety nic nie widzę. W 'szczegółach karty' mam tylko przelew na spłatę
    poprzedniej i kwotę prowizji. I teraz co najciekawsze - mam kartę, którą
    chciałbym posiadać chyba każdy (może dlatego ten Amex taki sławny jest) -
    wykonane transakcje wskoczyły do 'transakcje autoryzowane' i pomniejszyły
    'dostępny limit kredytowy karty głównej' i po jakimś czasie one schodzą i
    idą chyba do /dev/null, bo nie ma ich w historii a limit dostępny się
    powiększa! Ehhhhh żeby to tak już zostało i działało zawsze, to bym nawet
    się zgodził płacić 500 PLN za roczne utrzymanie karty ;)
    Żeby nie było, że jestem taki pazerny, to wysłałem pocztę przez
    'kontakt', ale chyba też trafia 'gdzieś' mimo, że po kliknęciu na
    'Wiadomości' mogę sobie ładnie przeczytać:

    "System nie znalazł żadnych wiadomości w Twojej skrzynce. Poczta
    elektroniczna w systemie Millenet zapewnia szybki i poufny kontakt z
    Bankiem oraz fachową odpowiedź naszych konsultantów w przypadku
    jakichkolwiek pytań lub wątpliwości."

    Chyba muszą trochę poprawić tę formatkę, bo mocno na wyrost taki
    sformuowania ;)
    Dzwoniłem na partyline, to Pan mnie wysłuchał, takie odniosłem wrażenie,
    jakby z łaską - fakt sobota była, i powiedział że mam napisać z www i
    tyle. Poczekam na wyciąg chyba, może rzeczywiście mi się trafiła karta
    marzenie ;)

    Xenocide