  • 1. Data: 2008-07-22 07:32:34
    Temat: Wypłacanie funtów
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Witam,

    Czy któryś polski bank umożliwia wypłacanie z konta walutowego
    gotówki w funtach? Konta walutowe z wypłatą EUR i USD to znalazłem,
    ale nie umiem znaleźć takowego z wypłatą funtów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2008-07-22 11:20:55
    Temat: Re: Wypłacanie funtów
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer"
    > Czy któryś polski bank umożliwia wypłacanie z konta walutowego
    > gotówki w funtach? Konta walutowe z wypłatą EUR i USD to znalazłem,
    > ale nie umiem znaleźć takowego z wypłatą funtów.

    z kazdego konta walutowego mozesz wyplacic funty
    jesli konto prowadzone jest w GBP to 1:1, a jesli w innej walucie
    to w locie bank ci to przewalutuje i wyplaci.
    Może chcesz wiedziec ktore banki prowadzą konta w funtach?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-07-22 11:27:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-22, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    [...]

    > z kazdego konta walutowego mozesz wyplacic funty
    > jesli konto prowadzone jest w GBP to 1:1, a jesli w innej walucie
    > to w locie bank ci to przewalutuje i wyplaci.

    Jakby było z każdego, to bym nie pytał. :)
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/rachun
    ek_walutowy/

    ---
    Rachunki prowadzone w GBP nie posiadają obsługi gotówkowej - zasilenie
    oraz wypłata środków może odbywać się tylko przelewem.
    ---

    A przewalutowania właśnie chcę uniknąć, bo dostaję GBP i chcę móc
    wypłacić GBP w kasie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-07-22 11:49:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

> [...]
    > oraz wypłata środków może odbywać się tylko przelewem.
    > A przewalutowania właśnie chcę uniknąć, bo dostaję GBP i chcę móc

    faktycznie - pierwszy raz widzę taki bank, ale w marmurkach jest tak jak
    pisalem. przelewałeś do banku, który ci nie umożliwia pobrania

    Normalnie jest np. w Nordea, PKOBP, PEkaoSA,
    BZWBK (ma nawet katy rozliczane w GBP)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-07-22 13:06:18
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 22 Jul 2008 09:32:34 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy któryś polski bank umożliwia wypłacanie z konta walutowego gotówki w
    > funtach? Konta walutowe z wypłatą EUR i USD to znalazłem, ale nie umiem
    > znaleźć takowego z wypłatą funtów.

    Coś mi się kojarzy, że ING oko ma właśnie GBP i można wypłacić w GBP, ale
    nie jestem pewny, więc sprawdź dokładnie u źródła.

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-07-22 19:39:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy któryś polski bank umożliwia wypłacanie z konta walutowego
    > gotówki w funtach? Konta walutowe z wypłatą EUR i USD to znalazłem,
    > ale nie umiem znaleźć takowego z wypłatą funtów.

    ING-wplaty i wyplaty( w wybranych placowkach za wczesniejszym zgloszeniem)
    WBK-normalna obsluga w funtach, takze Mastercard do konta w funtach
    rozliczany w tej walucie. Dobra karta na poczatek w UK, ale jak sie ma juz
    konto w UK to wszystko praktycznie jest za darmo z wyjatkiem transferow
    zagranicznych-20 funtow.
    Getin- normalna obsluga w funtach, dobre % lokat.

    Trzeba omijac banki z grupy BRE, bo faktycznie obsluga tylko bezgotowkowa w
    Funtach

  • 7. Data: 2008-07-23 09:35:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-07-22, Krzysztof <o...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Getin- normalna obsluga w funtach, dobre % lokat.
    >
    > Trzeba omijac banki z grupy BRE, bo faktycznie obsluga tylko bezgotowkowa w

    Przejrzałem oferty, ale wypłaty gotówki w przypadku kont firmowych są
    zazwyczaj obarczone prowizją (zazwyczaj dość sporą), co może czynić całą zabawę
    nieopłacalną dla mnie :) Muszę sobie to dokładnie przeliczyć.

    Przy obecnych kursach, to różnica między bankowym kursem funta,
    a kantorowym (który jeszcze mogę dodatkowo negocjować) dawałaby mi
    jakieś 200-300 zł zysku, ale ilość opłat dodatkowych jakie bym musiał
    przy tym ponieść, powoli powoduje że operacja robi się nieopłacalna
    (wliczając w to czas jaki bym poświęcił na bieganie z gotowizną :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2008-07-23 13:42:22
    Od: martin <m...@g...com>

    On Jul 22, 9:32 am, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy któryś polski bank umożliwia wypłacanie z konta walutowego
    > gotówki w funtach? Konta walutowe z wypłatą EUR i USD to znalazłem,
    > ale nie umiem znaleźć takowego z wypłatą funtów.

    w millenium mozna. Musisz tylko kilka dni wczesniej zamowic
    odpowiednia kwotę do oddzialu

    pozdro
    m,

  • 9. Data: 2008-07-23 14:36:48
    Od: Jan Nepomucen <b...@m...pl>

    Dnia 22 Jul 2008 09:32:34 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy któryś polski bank umożliwia wypłacanie z konta walutowego
    > gotówki w funtach? Konta walutowe z wypłatą EUR i USD to znalazłem,
    > ale nie umiem znaleźć takowego z wypłatą funtów.

    Kredyt Bank.

    --
    pozdr

  • 10. Data: 2008-07-24 06:09:06
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    w Citi również można wypłacić GBP, a jak masz konto w Citi UK i Citi Polska
    to transfer pieniędzy jest praktycznie bezpłatny ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS