  • 21. Data: 2013-10-10 10:58:31
    Temat: Re: kolejny krok bąka
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.10.2013 09:41, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-10-10, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ja miałem podobne wątpliwości z Multi, więc porozmawiałem sobie
    > z pracownikiem na temat. Podobno "na tą chwilę" polityka jest taka
    > koszt "utrzymania" starych interfejsów jest dla nich minimalny.
    > więc póki co jak ktoś używa, to będzie mógł używać, oni tego nie
    > odetną. Mogą natomiast odciąć stary interfejs po dłuższym okresie
    > nieaktywności.

    Prędzej czy później (raczej prędzej) wyjdą jakieś niekompatybilności i
    albo nie będzie się chciało nikomu w starych systemach zmieniać, albo
    koszt utrzymania starych systemów zacznie wzrastać.

    p. m.

  • 22. Data: 2013-10-10 11:12:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-10, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > Prędzej czy później (raczej prędzej) wyjdą jakieś niekompatybilności i
    > albo nie będzie się chciało nikomu w starych systemach zmieniać, albo
    > koszt utrzymania starych systemów zacznie wzrastać.

    Tak czy siak jest to proces rozłożony na lata, nie na miesiące/tygodnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2013-10-10 11:14:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.10.2013 11:12, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2013-10-10, m <m...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak czy siak jest to proces rozłożony na lata, nie na miesiące/tygodnie.

    To zależy jak bardzo ochoczo będą wprowadzać np. drobne zmiany w
    schemacie bazy

    p. m.

  • 24. Data: 2013-10-10 11:24:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-10, m <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > To zależy jak bardzo ochoczo będą wprowadzać np. drobne zmiany w
    > schemacie bazy

    No proszę Cię...
    Oni nie mają tylko mbanku na utrzymaniu, ale też cały interfejs multibanku (bo są
    one wewnętrznie połączone). Da się i nikt tego nie będzie bez powodu ruszać,
    tym bardziej że baza klientów przyzwyczajona do starego interfejsu jest spora
    i musi minąc trochę czasu zanim się przeniosą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2013-10-10 12:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo nie będą. Ale z tego co ja słyszałem, to na razie to "zostawią"
    > jak jest i tyle.

    No tak, ale błędy które pojawiły sie po uruchomieniu nowego interfejsu juz
    utrudniaja zycie korzystającym ze starego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 26. Data: 2013-10-10 14:26:27
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-10 09:59, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Brzmi to troche animkowo....
    > Jakies potwierdzenie?

    No właśnie. Mnie też się chciało śmiać jak to przeczytałam. Źródło jest
    gdzieś na onecie albo wp.pl. Jak znajdę to linka podrzucę.

    No jest jak wół. Na google na 1 stronie.
    http://biznes.pl/magazyny/finanse/banki/pzu-chce-prz
    ejac-alior-i-bgz-aby-utworzyc-z-nich-j,5581283,magaz
    yn-detal.html

    --
    animka

  • 27. Data: 2013-10-10 14:41:18
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 10 października 2013 14:26:27 UTC+2 użytkownik animka napisał:

> [...]

    > No jest jak wół. Na google na 1 stronie.
    >
    > http://biznes.pl/magazyny/finanse/banki/pzu-chce-prz
    ejac-alior-i-bgz-aby-utworzyc-z-nich-j,5581283,magaz

    ZUS, czy PZU - jeden pies...

    BPNMSP ;-DDD

    pzdrwm
    luc

  • 28. Data: 2013-10-10 14:50:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-10 14:41, luc pisze:

    ejac-alior-i-bgz-aby-utworzyc-z-nich-j,5581283,magaz
    yn-detal.html

    > ZUS, czy PZU - jeden pies...
    >
    > BPNMSP ;-DDD

    Dopiero teraz zauważyłam co ja napisałam. Dzięki!
    Oczywiście PZU, a nie ZUS.

    --
    animka

  • 29. Data: 2013-10-10 14:57:27
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.10.2013 11:24, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > tym bardziej że baza klientów przyzwyczajona do starego interfejsu jest spora
    > i musi minąc trochę czasu zanim się przeniosą.

    Hipotetyczna sytuacja: coś zmieniają, powiedzmy typ kolumny z
    varchar(30) na varchar(50). Ruszają testy - nowy interfejs przeszedł,
    interfejs multibanku przeszedł, stary interfejs mbanku - nie przeszedł.

    Wstrzymują zmianę, poprawiają w starym interfejsie (mieli nie ruszać),
    zostawiają z błędem stary interfejs czy wyłączają stary interfejs?

    Na początku pewnie poprawiają, ale to powoduje że koszt zaczyna być
    niezerowy.

    p. m.

  • 30. Data: 2013-10-10 15:04:12
    Od: wiktor <...@i...invalid>