  • 11. Data: 2004-11-22 19:54:27
    Temat: Re: kolejność przelewów w mBanku
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-22 20:08 Jacek Ostrowski said the following:

    > Potwierdzam, wielokrotnie tak robiłem i nigdy się nie zawiodłem.

    Ja niestety miełem 2-3 przypadki, że to nie zadziałąło. :-(

    KJ

  • 12. Data: 2004-11-23 20:12:43
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja niestety miełem 2-3 przypadki, że to nie zadziałąło. :-(

    To może miałem szczęście. Teraz już go nie kuszę, bo robię jeden przelew
    do VW i stamtąd resztę.

    J.

  • 13. Data: 2004-11-24 17:49:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 23 Nov 2004 21:12:43 +0100, Jacek Ostrowski <j...@h...pl>
    wrote:

    >To może miałem szczęście. Teraz już go nie kuszę, bo robię jeden przelew
    >do VW i stamtąd resztę.
    A ja przeciwnie ;) W VW zostawiam to co potrzebne na przelewy a reszte
    przerzucam do mbanku aby moc wyplacac ;)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 14. Data: 2004-11-24 21:14:37
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 22 Nov 2004 12:20:35 +0100, plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > Google nic nie pokazuje ... Pomoc mBanku też nie
    >
    > Jaka jest kolejność wykonywania przelewów w mBanku ?
    >
    > Zleciłem na dzisiaj przelew z Emax na Ekonto i z Ekonto na zewnątrz
    >
    > System odrzucił przelew z Ekona z powodu niewystarczających środków - czyli
    > tak jakby najpierw był przelew z eKonta a później dopiero z Emax
    >
    > Czy ktoś wie gdzie jest opisana kolejność ?

    mlinka powiedziala ze to dzielo przypadku i zeby na tym nie polegac
    ja robie dzien wczesniej z emaxa i tyle

    --
    pozdrawiam
    Jurek