  • 1. Data: 2004-11-22 11:20:35
    Temat: kolejność przelewów w mBanku
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Witam,

    Google nic nie pokazuje ... Pomoc mBanku też nie

    Jaka jest kolejność wykonywania przelewów w mBanku ?

    Zleciłem na dzisiaj przelew z Emax na Ekonto i z Ekonto na zewnątrz

    System odrzucił przelew z Ekona z powodu niewystarczających środków - czyli
    tak jakby najpierw był przelew z eKonta a później dopiero z Emax

    Czy ktoś wie gdzie jest opisana kolejność ?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2004-11-22 11:22:44
    Temat: Re: kolejność przelewów w mBanku
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czyli
    > tak jakby najpierw był przelew z eKonta a później dopiero z Emax
    >
    > Czy ktoś wie gdzie jest opisana kolejność ?

    emax jest wewnetrzny i od razu nastepuje przelew, a z ekonta na zewnatrz
    dopiero elixirem

  • 3. Data: 2004-11-22 11:25:17
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > emax jest wewnetrzny i od razu nastepuje przelew, a z ekonta na zewnatrz
    > dopiero elixirem

    Zlecenie było robione wczoraj na 22.11 (czyli na dzisiaj)
    Tak zwane "Zlecenie z datą przyszłą"

    a nawet bez tego komunikatu, to nie rozumiem co ma do tego elixir :)
    proponuję przeczytać ponownie pytanie

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-11-22 11:55:21
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-22 12:20 plusz said the following:
> [...]
    > tak jakby najpierw był przelew z eKonta a później dopiero z Emax
    >
    > Czy ktoś wie gdzie jest opisana kolejność ?

    Półoficjalnie na na cafe (i być może w FAQ) było opisane, że najpierw
    wewnętrzne a później zewnętrzne. Ale niestety nie można na tym polegać,
    tzn mBank w żaden sposób tego nie gwarantuje.

    KJ

  • 5. Data: 2004-11-22 12:01:28
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    plusz z adresu: <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > Zleciłem na dzisiaj przelew z Emax na Ekonto i z Ekonto na zewnątrz

    A w jakiej kolejności zlecałeś przelewy? Może tu jest pies pogrzebany.
    Mi w ten sposób zawsze działa.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 6. Data: 2004-11-22 12:04:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wewnętrzne a później zewnętrzne. Ale niestety nie można na tym polegać,
    > tzn mBank w żaden sposób tego nie gwarantuje.

    no tak

    to je oficjalnie mogę powiedzieć, że dzisiaj najpierw poszło z ekonta, a
    później z emaxa :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 7. Data: 2004-11-22 12:35:03
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 22 Nov 2004 12:20:35 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >System odrzucił przelew z Ekona z powodu niewystarczających środków - czyli
    >tak jakby najpierw był przelew z eKonta a później dopiero z Emax
    >
    >Czy ktoś wie gdzie jest opisana kolejność ?
    U mnie działa zawsze OK. To znaczy najpierw idzie wewnętrzny a potem
    zewnętrzny.

    BTW, przelałeś 50 groszy więcej na prowizje ? :)) Bo ja ostatnio przez
    nieuwagę się tak nabrałem i ostatni przelew z zewnętrznych nie poszedł
    :).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 8. Data: 2004-11-22 15:01:25
    Temat: Re: kolejno?ć przelewów w mBanku
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > BTW, przelałeś 50 groszy więcej na prowizje ? :)) Bo ja ostatnio przez
    > nieuwagę się tak nabrałem i ostatni przelew z zewnętrznych nie poszedł

    a nie jest tak ze jesli dochodzi prowizja za przelew, saldo rachunku schodzi
    ponizej zera, ale przelew mimo to idzie?

  • 9. Data: 2004-11-22 15:53:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 22 Nov 2004 16:01:25 +0100, "XxX" <b...@a...email> wrote:

    >a nie jest tak ze jesli dochodzi prowizja za przelew, saldo rachunku schodzi
    >ponizej zera, ale przelew mimo to idzie?

    Nie ... doświadczyłem na własnej skórze w zeszły poniedziałek :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 10. Data: 2004-11-22 19:08:01
    Od: Jacek Ostrowski <j...@h...pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisał(a):
    > A w jakiej kolejności zlecałeś przelewy? Może tu jest pies pogrzebany.
    > Mi w ten sposób zawsze działa.

    Potwierdzam, wielokrotnie tak robiłem i nigdy się nie zawiodłem.

    J.