  • 21. Data: 2004-01-12 23:47:33
    Temat: Re: klej na kopertach - ranking :)
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Varg" <v...@p...megapolis_invert> napisał w wiadomości
    news:13012004.38DDF586@darkthrone.is.for.all.the.evi
    l.in.man...

    > Hehe, też oglądałeś "Two weeks notice"? ;))

    Oglądałem na 100%, aczkolwiek nie pamiętam tego motywu. :-(
    Coś mi dzwoni, ale nie wiem w którym kościele...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 22. Data: 2004-01-13 06:52:20
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    btvbbk$3j5$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>:

    > Bo od oliwek to ja już wolę koperty VW. :-D

    Ja tez.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2004-01-13 08:52:16
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    > Oglądałem na 100%, aczkolwiek nie pamiętam tego motywu. :-(
    > Coś mi dzwoni, ale nie wiem w którym kościele...

    No to pokrótce: "dupek", dla którego pracuje Sandra B. zadaje jej dziwne
    pytania "egzystencjonalne". Jedno dotyczy jakich kopert użyć do wysyłki
    czegośtam... Początkowo dla Sandry koperty są identyczne, ale po chwili
    sprawdza smak kleju i oczywiście wybiera te koperty ze "smaczniejszym"
    klejem... ;))

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief

  • 24. Data: 2004-01-13 15:39:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tych kopert NIE LIŻE SIĘ - na szczęście ;) Wystarczy docisnąć paski z
    klejem.
    > Lizane koperty były w PRL'u.

    Nieprawda jest jakoby...;-)
    Kopert z klejem samolepnym niszcza sie w drukarkach laserowych.
    Tylko koperty "lizane" nadaja sie do masowego adresowania w drukarkach
    laserowych.

    --
    Pozdrowienia

  • 25. Data: 2004-01-13 16:19:18
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 12 Jan 2004 14:35:51 +0100, "Wojciech Nawara"
> [...]

    >mnie smak kleju na kopertach wyprodukowanych przez banki. :-)
    >A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)

    A ja zauwazylem cos innego: koperty z ktoregos banku (chyba PKO ale nie jestem
    pewien), rozrywane wlasnie na kleju (rozklejane a nie przecinane) swieca na
    niebiesko! Dokladnie to sprawia takie wrazenie, jakby ten rozrywany klej sie
    blyskal. Zauwazyl moze to ktos?

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 26. Data: 2004-01-13 16:37:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    na
    > niebiesko! Dokladnie to sprawia takie wrazenie, jakby ten rozrywany klej

    Na większości rozrywanych kopert zauważysz takie zjawisko.

  • 27. Data: 2004-01-14 00:25:48
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Inwestor napisał:

    > Wojciech Nawara napisał w
    > wiadomości news:btu7rm$nvr$1@news.onet.pl...

    > A przecież są przyjemniejsze rzeczy do lizania!!! :)
    > Np. lizaki!!!

    Albo coś inszego :)