  • Data: 2015-08-26 00:22:34
    Temat: Re: kiedy to wszystko jebnie
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > "jebnie to wszystko" to znaczy : stan Polski po okresie rządzenia przez
    > PiSlamistów do spółki z Partią Franciszka.

    prosilem o _definicję_ a otrzymałem tekst o poziomie
    merytorycznym niższym od pisowskiego pytania o lasy :)

    ponieważ nie określono po jak długim okresie rządzenia
    więc mogłoby także oznaczać stan po pierwszym dniu rządów

    co więcej, gdyby tak zdefiniować "jebnie" to
    rzeczone "jebnięcie" mogłoby np. oznaczać stan rozkwitu
    gospodarczego Niepodległej Polski gdyby takowy nastąpił :)