  • Data: 2015-08-27 08:58:59
    Temat: Re: kiedy to wszystko jebnie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 26 Aug 2015 23:08:25 +0200, P...@o...eu napisał(a):

    > Ale Twoje poglądy na Kościół jakoś nie przeszkadzają Ci w prezentowaniu
    > zabytków sakralnych na swoich zdjęciach z podróży?
    > https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/A
    lpyBerchtesgadenskie201502#

    Cynicznie nie pomogę rozwikłać Twych dylematów poznawczych. Słyszałem
    jednak, że rozmaite problemy rozwiązuje DudaPomoc.

    Ponieważ Cię polubiłem, samochwalczo zapodaję jeszcze jedną linkę do mej
    galerii:
    https://picasaweb.google.com/115622087514474757554/L
    adakhIZanskar2008#5572023982892825074

    --