  • 21. Data: 2002-11-22 13:33:35
    Temat: Re: kiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Monfeo" <m...@g...pl> wrote in news:arlbe8$gn8$1@news.tpi.pl:

    > w PayU nawet formularz rejestracji dla uzytkownikow zagranicznych jest
    > po polsku :)

    A po co ma byc po inszemu skoro osoba taka nie moze nawet wyplacic tych pieniedzy ?

    W.

  • 22. Data: 2002-11-22 13:42:10
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    z tego co wiem PayPal dla szaraczkow takich jak my jest za darmo ... (zalezy
    to od konta jakie posiadasz - mi w zupelnosci by wystarczylo to na
    najnizszym poziomie)

    nie oczekuje cudow a jedynie, ze beda stawiac kroki a nie tiptopy - bardzo
    powolne sa u nas wszelkie zmiany
    wkraczamy niestety na dosc obszerny i zawsze kontrowersyjny obszar
    funkcjonowania naszego kraju w ogole jako calosci - i przyznam ze nie chce
    wdawac sie w polityczne dysputy, mimo ze wszystko co kreci sie w tematach
    "banki" o polityke wlasnie sie opiera

    szukam po prostu alternatywnych lepszych i tanszych rozwiazan, bo czekac z
    zalozonymi rekoma kazdy potrafi - a ja nie chce - bez ludzi ktorzy sie
    przeciw czemus buntuja i zglaszaja swoje oczekiwania by nie bylo postepu bo
    kazdy by myslal ze jest wszystko ok ... oczywiscie nie robie tego dla idei -
    poszukuje jedynie sposobu zaspokojenia moich potrzeb

    co nalezalo dowiesc :)
    Monfeo

  • 23. Data: 2002-11-22 16:10:03
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Monfeo wrote:

    > JAK REALIZOWAC MIEDZYNARODOWE MIKROPLATNOSCI w kraju bankowych wyzyskiwaczy
    > i pocztowych zlodziei ?

    potrzebny jest znajomy sklep z POSem i kumaty sprzedający, który nie
    bedzie się bał podać nam numeru i daty ważności swojej karty (może podać
    numer plaskatej debetówki)
    Idziemy do sklepu, kombinujemy ile to może być w złotówkach i robimy
    uznanie. Z właścicielem sklepu rozliczamy się w złotówkach.

    pzdr

    Tomek

  • 24. Data: 2002-11-22 17:31:25
    Od: "P.D." <p...@o...pl>

    Użytkownik Monfeo w wiadomości do grup dyskusyjnych

    poczytaj: http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm

  • 25. Data: 2002-11-22 20:26:28
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 22 Nov 2002 12:38:27 GMT, "Monfeo" <m...@g...pl> wrote:

    >ot zart ...
    >
    >a powaznie:
    >podaj mi choc jeden sensowny, bezpieczny i relatywnie tani sposob wyslania
    >5$ do USA i Niemiec
    >ja takiego sposobu dla Polakow nie znam - ani jednego, dla zachodniej europy
    >tych sposobow jest kilkanascie
    >i to dokladnie to co boli ...
    >
    >czekam na propozycje
    >Monfeo
    eBay payments (billpay to sie chyba nazywa), dziala super i dla
    kupujacego za darmo (prowizje placi sprzedawca), ale niestety
    sprzedawca musi ten sposob wybrac w aukcji jako akceptowalny ... ja
    czekam kiedy Paypal w koncu bedzie dostepny normalnei w PL, wtedy na
    ebayu sporo wydam :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 26. Data: 2002-11-23 17:20:30
    Od: "robson" <m...@N...gazeta.pl>

    > JAK REALIZOWAC MIEDZYNARODOWE MIKROPLATNOSCI w kraju bankowych wyzyskiwaczy
    > i pocztowych zlodziei ?

    miałem kiedyś taki problem pieniądze wysłałem w kopercie,która doszła otwarta
    i pusta, (w Polsce nie kontroluje się pracownoków poczty)
    więc nastepną kase wysyłałem tzw. listem wartościowych, ale nie wiem jaki
    jest koszt wysłania 40zł, myśle że taniej niż w multi

  • 27. Data: 2002-11-23 18:14:38
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    więc sobie przypomniałem że jest stronka poczty która ma kalkulator opłat,

    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/cennik/main_abroa
    d.html

    koszt wysłania listu wartościowego do kogoś w europie o wartości 40 zł i
    wadze 20 gram, ekonomicznego wynosi 9.70zł

  • 28. Data: 2002-11-23 18:23:53
    Od: "MagicBlueSky" <M...@c...com>

    "Monfeo" <m...@g...pl> wrote in message news:arlc7h$oj7$1@news.tpi.pl...
    > z tego co wiem PayPal dla szaraczkow takich jak my jest za darmo ... (zalezy
    > to od konta jakie posiadasz - mi w zupelnosci by wystarczylo to na
    > najnizszym poziomie)

    Glowna zaleta PayPal i ktora uczynila ten serwis najbardziej popularnym na
    swiecie to jest wlasnie to ze serwis jest zawsze DARMOWY dla wysylajacego
    Normalne konta w PayPal dla indywidualnych osob pozwalaja DARMOWO
    nie tylko wysylac ale i otrzymywac pieniadze zupelnie DARMOWO.

    Jedynie w przypadku kont biznesowych (konta PREMIER i BUSINESS) istnieje
    prowizja ale i w tym przypadku placi ja sklep i w zadnym przypadku nie kupujacy.

> [...]
    > kazdy by myslal ze jest wszystko ok ... oczywiscie nie robie tego dla idei -
    > poszukuje jedynie sposobu zaspokojenia moich potrzeb

    PayPal nie dziala w Polsce ale w wielu przypadkach mozna zaplacic na ebay
    czy innych gieldach bezposrednio karta kredytowa czy platnicza (tez prawie
    darmowe dla kupujacego z wyjatkiem prowizji bankowych). Bezposrednio
    z Western Union serwisu bidpay.com male zakupy do $30 kosztuja 2,95USD
    wiec tez nie jest to zbyt kosztowne szczegolnie na okazjonalne zakupy.

    Jezeli rozchodzi sie o czestsze przelewy np. do specyficznej osoby czy
    firmy to isntieje wiele innych sposobow na natychmiastowy tani przelew i
    jednym z nich jest e-gold.com co w praktyce powinno kosztowac 1 procent
    lub mniej. Wyslanie eqwuwalentu 1USD kosztuje 1cent ale wyslanie 10 tys.
    lub 100 tys. USD kosztuje tylko 50 centow. Byc moze nie jest to zupelnie
    darmowe tak jak w PayPal ale nadal przelew jest elektroniczny i pieniadze
    znajduja sie w innym koncie natychmiast tak jak w PayPalu.

    MBS

  • 30. Data: 2002-11-25 16:03:35
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    oplata przesylki przez poczte (polecona) to min 1/4 wartosci - przesylajac
    10 euro placimy 10 zl za przesylke - nie za bardzo sie kalkuluje ...

    zastanawia mnie jedno - mam rodzinke w Niemczech - jakby tak zalozyli mi
    konto ?
    tylko nie wiem gdzie ... - maja te samo nazwisko co ja - ale czy to
    wystarczy ?

    Monfeo