eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ? › Re: kiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ?
    From: "MagicBlueSky" <M...@c...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kiedy przelewy za granice za free ? czy mBank bedzie pierwszy ?
    Date: Sat, 23 Nov 2002 13:23:53 -0500

    "Monfeo" <m...@g...pl> wrote in message news:arlc7h$oj7$1@news.tpi.pl...
    > z tego co wiem PayPal dla szaraczkow takich jak my jest za darmo ... (zalezy
    > to od konta jakie posiadasz - mi w zupelnosci by wystarczylo to na
    > najnizszym poziomie)

    Glowna zaleta PayPal i ktora uczynila ten serwis najbardziej popularnym na
    swiecie to jest wlasnie to ze serwis jest zawsze DARMOWY dla wysylajacego
    Normalne konta w PayPal dla indywidualnych osob pozwalaja DARMOWO
    nie tylko wysylac ale i otrzymywac pieniadze zupelnie DARMOWO.

    Jedynie w przypadku kont biznesowych (konta PREMIER i BUSINESS) istnieje
    prowizja ale i w tym przypadku placi ja sklep i w zadnym przypadku nie kupujacy.

> [...]
    > funkcjonowania naszego kraju w ogole jako calosci - i przyznam ze nie chce
    > wdawac sie w polityczne dysputy, mimo ze wszystko co kreci sie w tematach
    > "banki" o polityke wlasnie sie opiera
    >
    > szukam po prostu alternatywnych lepszych i tanszych rozwiazan, bo czekac z
    > zalozonymi rekoma kazdy potrafi - a ja nie chce - bez ludzi ktorzy sie
    > przeciw czemus buntuja i zglaszaja swoje oczekiwania by nie bylo postepu bo
    > kazdy by myslal ze jest wszystko ok ... oczywiscie nie robie tego dla idei -
    > poszukuje jedynie sposobu zaspokojenia moich potrzeb

    PayPal nie dziala w Polsce ale w wielu przypadkach mozna zaplacic na ebay
    czy innych gieldach bezposrednio karta kredytowa czy platnicza (tez prawie
    darmowe dla kupujacego z wyjatkiem prowizji bankowych). Bezposrednio
    z Western Union serwisu bidpay.com male zakupy do $30 kosztuja 2,95USD
    wiec tez nie jest to zbyt kosztowne szczegolnie na okazjonalne zakupy.

    Jezeli rozchodzi sie o czestsze przelewy np. do specyficznej osoby czy
    firmy to isntieje wiele innych sposobow na natychmiastowy tani przelew i
    jednym z nich jest e-gold.com co w praktyce powinno kosztowac 1 procent
    lub mniej. Wyslanie eqwuwalentu 1USD kosztuje 1cent ale wyslanie 10 tys.
    lub 100 tys. USD kosztuje tylko 50 centow. Byc moze nie jest to zupelnie
    darmowe tak jak w PayPal ale nadal przelew jest elektroniczny i pieniadze
    znajduja sie w innym koncie natychmiast tak jak w PayPalu.

    MBS