  • 1. Data: 2005-07-24 13:17:12
    Temat: kiedy dokladnie konczy mi sie VE?
    Od: "Entliczek Pentliczek" <p...@g...pl>

    Witam,

    Mam konto w PKO/Inteligo i karte Visa Electron. Okres waznosci karty konczy
    sie 08/05. Na dniach powinni mi przyslac nowa karte, ale nie mam jej jak
    odebrac. Niestety, na kilka tygodni wyjezdzam z kraju. Pytanie jest: czy przez
    caly sierpien bede mogl uzywac mojej karty bezproblemowo? Jutro jeszcze
    zadzwonie do konsultanta sie dowiedziec, ale wolalbym poznac odpowiedz z
    _bardziej_ wiarygodnego zrodla ;)

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-07-24 13:24:04
    Temat: Re: kiedy dokladnie konczy mi sie VE?
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Entliczek Pentliczek <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > caly sierpien bede mogl uzywac mojej karty bezproblemowo? Jutro jeszcze
    > zadzwonie do konsultanta sie dowiedziec, ale wolalbym poznac odpowiedz z

    karte masz do konca 8.05 i po tej dacie bedzie nie aktywna - jak cie w polsce
    nie bedzie to niech ci ktos ja poczta expresowo podesle - wiesz chyba gdzie
    jedziesz....

  • 3. Data: 2005-07-24 15:22:41
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Entliczek Pentliczek wrote:
> [...]
    > caly sierpien bede mogl uzywac mojej karty bezproblemowo? Jutro jeszcze
    > zadzwonie do konsultanta sie dowiedziec, ale wolalbym poznac odpowiedz z

    Jesli nie masz oficjalnego adresu za granica, niech ci ktos wysle karte
    na adres najblizszej poczty za granica na Poste Restante, wtedy
    odbierzesz przesylke z paszportem. Albo jeszcze lepiej niech wysla ja
    np. Pocztexem albo innym kurierem. Potem aktywujesz karte przez
    internet. Ot, i cala filozofia.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net