  • 1. Data: 2009-11-08 11:45:20
    Temat: Alior - praca
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    Witajcie,

    zastanawiam się nad zmianą pracodawcy i przejściem do Aliora, jednak w
    ostatnim czasie chyba coś się u nich zmieniło w jakości warunków
    pracy. Dlaczego? Jakiś rok temu ludzie do Aliora walili drzwiami i
    oknami, na stronach nie było ogłoszeń o pracę w obsłudze klienta, a
    jedynie do back-office'u. Obecnie ogłoszeń o pracę jest sporo i nie
    znikają co oznacza, że ludzie nie chcą tam iść. Starałem się rozeznać
    wśród osób, które znają kogoś kto pracuje/pracował w Aliorze i jeszcze
    nie trafiłem na pozytywne relacje. Ludzie narzekają na ogromne
    "ciśnienie" na sprzedaż i na to, że często po zatrudnieniu i
    przeniesieniu portfela klientów są zwalniani. W placówce, która mnie
    interesuje w ciągu roku z 8 osób zostało 6.
    Nie chciałbym trafić z deszczu pod rynnę, więc będę wdzięczny za
    wszelkie opinie :)

  • 2. Data: 2009-11-08 11:54:13
    Temat: Re: Alior - praca
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Dość dziwny post.

    Ja mogę napisać tylko tyle, że w przypadku "mojego" oddziału (jeden z
    krakowskich) brak zauważalnych zmian w zestawie pracowników front-office.

  • 3. Data: 2009-11-08 12:38:41
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 8 Lis, 12:54, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Dość dziwny post.

    Dlaczego dziwny? Po prostu po podjęciu decyzji nie będę (raczej) miał
    powrotu do obecnego pracodawcy, a lubię podejmować decyzje w pełni
    świadome - stąd próba rozeznania warunków pracy :)

  • 4. Data: 2009-11-08 12:39:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik ";-))" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

    Dlaczego dziwny? Po prostu po podjęciu decyzji nie będę (raczej) miał
    powrotu do obecnego pracodawcy, a lubię podejmować decyzje w pełni
    świadome - stąd próba rozeznania warunków pracy :)

    A gdzie obecnie pracujesz?

    MK

  • 5. Data: 2009-11-08 12:40:28
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 8 Lis, 13:39, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > powrotu do obecnego pracodawcy, a lubię podejmować decyzje w pełni
    > świadome - stąd próba rozeznania warunków pracy :)

    W banku :)

  • 6. Data: 2009-11-08 13:10:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hd6b69$cvb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ja mogę napisać tylko tyle, że w przypadku "mojego" oddziału (jeden z
    > krakowskich) brak zauważalnych zmian w zestawie pracowników front-office.

    Powiedz, w którym oddziale w Karkówku robisz. Na święta zjeżdżam na polski
    kwadrat do rodziny to po robocie pójdziemy na jakąś banieczkę ;)

  • 7. Data: 2009-11-08 14:53:05
    Od: V <r...@g...com>

    ;-)) pisze:
> [...]
    > interesuje w ciągu roku z 8 osób zostało 6.
    > Nie chciałbym trafić z deszczu pod rynnę, więc będę wdzięczny za

    pomyśl spokojnie..., kim jesteś dla menedżerów banku jeśli przechodząc
    do nich, "przenosisz" klientów od dotychczasowego pracodawcy.
    Oczywiście, że może i będą się uśmiechać, ale będziesz gnidą, której nie
    powierzą nigdy żadnej odpowiedzialności..., powinni zwolnić jak
    najszybciej. Mam nadzieję, że tak się dzieje.

    V.

  • 8. Data: 2009-11-08 18:39:00
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Lis, 08:10, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "MarekZ"news:hd6b69$cvb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Powiedz, w którym oddziale w Karkówku robisz. Na święta zjeżdżam na polski
    > kwadrat do rodziny to po robocie pójdziemy na jakąś banieczkę ;)

    To chyba raczej "mojego" bylo w sensie "tam gdzie mam konto" a nie
    "tam gdzie pracuje".

    Zeby na tej grupie ktos lacznie oglaszal ze (a) pracuje w banku oraz
    (b) w jakim miescie oraz (c) ze jest to Alior - to baaardzo watpie.

    Zwlaszcza punkt (c). :D

  • 9. Data: 2009-11-08 20:59:56
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    c.googlegroups.com

    > To chyba raczej "mojego" bylo w sensie "tam gdzie mam konto" a nie
    > "tam gdzie pracuje".

    Nie popsujesz mi dzisiejszego wieczoru! :)
    Moja Pani wróciła wcześniej z pracy, jutro wolne, winko już na stole, komp
    za kilka minut będzie OFF więc nic tylko żyć nie umierać :]

    A co do banieczki - bez łaski, sam obalę ;)