  • 1. Data: 2009-11-08 12:23:32
    Temat: spłata KK OF
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam,
    dokonywal juz ktos splaty KK keep it simple z OF? Mam na www podany nr
    rachunku do spłaty ale nie ma nazwy odbiorcy i tak sie glosno zastanawiam
    kto ma byc tam wpisany... A drugie pytanko to czy przychodza wyciagi
    papierowe.
    Pzdrw,
    GP

  • 2. Data: 2009-11-08 13:38:51
    Temat: Re: spłata KK OF
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 09-11-08 13:23, ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > rachunku do spłaty ale nie ma nazwy odbiorcy i tak sie glosno
    > zastanawiam kto ma byc tam wpisany... A drugie pytanko to czy przychodza

    Do mnie nie doszedl, chociaz nawet podawali date, kiedy mial
    teoregtycznie do mnie wyjsc. Dziwna sprawa.
    Co do wpisu - wpisz swoje dane :) Wystarczy

  • 3. Data: 2009-11-08 16:31:20
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do mnie nie doszedl, chociaz nawet podawali date, kiedy mial
    > teoregtycznie do mnie wyjsc. Dziwna sprawa.
    > Co do wpisu - wpisz swoje dane :) Wystarczy

    BTW czy można aktywować (i korzystać) z tej karty przed podpisaniem umowy?

    kartę już mam, ale na umowie był błąd i kurier musi mnie jeszcze raz
    odwiedzić...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-11-08 16:57:12
    Od: Homzik <h...@g...com>

    może ktoś wie czy można wybrać okres rozliczeniowy? i skąd biorą kursy
    walut (getin/noble?)? czy wysyłają jakieś przypomnienia sms/mail o
    terminie spłaty?

  • 5. Data: 2009-11-08 18:33:48
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Homzik nadaje:

    > może ktoś wie czy można wybrać okres rozliczeniowy? i skąd biorą kursy
    > walut (getin/noble?)? czy wysyłają jakieś przypomnienia sms/mail o
    > terminie spłaty?

    Można wybrać między 5, 15 lub 25 dniem miesiąca. Kursy Noble. Dostajesz
    sms lub mail lub oba razem, do wyboru.

  • 6. Data: 2009-11-09 09:07:03
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana RobertS <b...@x...pl> napisała:

    >BTW czy można aktywować (i korzystać) z tej karty przed podpisaniem umowy?

    Nie da rady. Próbowałem aktywować następnego dnia po podpisaniu kurierowi
    umowy: powiedzieli, że jeszcze do nich nie wróciła i że sami zadzwonią.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")