  • Data: 2002-02-26 13:00:41
    Temat: Re: kb24
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktoś korzystał z internetowej usługi Kredyt Banku? Próbuję się
    > zarejestrować, a piszą mi, że takie kont nie istnieje. Jestem wyjątkiem?
    > ono

    Ja korzystałem - przed chwilą :). Sprawdź czy dobrze wpisujesz numer konta (bo
    przypuszczam, że próbujesz wniosek wypełnić :)), a może nie masz ekstrakonta tylko
    stary ROR?
    Sorry za może prostackie rady, ale nic innego mi do głowy nie przychodzi, bo ja
    problemu nie miałem.
    A jakby co, to zadzwoń na infolinię i Ci pomogą - powinni (powinny :)) sprawę
    załatwić. 0801 369369.

    Pzdr