  • 1. Data: 2002-02-26 12:40:26
    Temat: kb24
    Od: "przemek b." <b...@p...fm>

    Czy ktoś korzystał z internetowej usługi Kredyt Banku? Próbuję się
    zarejestrować, a piszą mi, że takie kont nie istnieje. Jestem wyjątkiem?
    ono

  • 2. Data: 2002-02-26 13:00:41
    Temat: Re: kb24
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś korzystał z internetowej usługi Kredyt Banku? Próbuję się
    > zarejestrować, a piszą mi, że takie kont nie istnieje. Jestem wyjątkiem?
    > ono

    Ja korzystałem - przed chwilą :). Sprawdź czy dobrze wpisujesz numer konta (bo
    przypuszczam, że próbujesz wniosek wypełnić :)), a może nie masz ekstrakonta tylko
    stary ROR?
    Sorry za może prostackie rady, ale nic innego mi do głowy nie przychodzi, bo ja
    problemu nie miałem.
    A jakby co, to zadzwoń na infolinię i Ci pomogą - powinni (powinny :)) sprawę
    załatwić. 0801 369369.

    Pzdr

  • 3. Data: 2002-02-26 14:52:28
    Od: "IV Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach" <h...@l...siedlce.net>

    > Czy ktoś korzystał z internetowej usługi Kredyt Banku? Próbuję się
    > zarejestrować, a piszą mi, że takie kont nie istnieje. Jestem wyjątkiem?
    > ono

    mialam to samo...zadzwonilam na infolinie i nastepnego dnia poprawili, cos
    nie gralo w systemie
    wlasnie dzisiaj (po 2 tygodniach od wyslania wniosku) odebralam
    identyfikator i haslo do KB24...jeszcze nie testowalam

  • 4. Data: 2002-02-26 17:15:56
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    Może być nie podłączony jeszcze miejscowy Oddział KB, stąd taki
    komunikat. Testowane są na razie tylko wybrane Oddziały KB.