  • 21. Data: 2006-07-10 23:57:35
    Temat: Re: karty typu co-brand w Polsce
    Od: Piotr Wydymus <m...@p...onet.pl>

    MarekZ napisał(a):

    > Ich dziwo nazywa sie z kolei Cetelem Bank SA. Karta jest w
    > systemie Mastercard.

    Droga jak diabli. Co miesiąc około 10 zł.

    --
    Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
    GG: 2904275

  • 22. Data: 2006-07-11 08:05:08
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Robert wrote on 2006-07-10 22:03:

    > dostajesz punkty za kazda platnosc czy tylko za tankowanie?
    Za każdą płatność. 30 PLN = 3 pkt bodajże, czyli jak tankujesz na
    Statoil to masz punkty za zakup paliwa i za płatność kartą (jak nią
    płacisz oczywiście).

    Michał M

  • 23. Data: 2006-07-11 12:39:28
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > BZ WBK Orange - punkty profit (1 za wydane 10 zl)

    Tylko, że tymi punktami, to później problem.
    Za mało, żeby coś ciekawego kupić, za dużo, żeby szkoda było zostawić...
    Może ktoś chce doładować telefon, albo jakieś akcesorium??? ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 24. Data: 2006-07-11 12:59:28
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > czy ING rowniez ma takie karty w swojej ofercie?
    >
    > na razie niczego nie znalazlem...

    Kiedyś wydali testowo-promocyjnie katrę przedpłaconą co-brandową z
    miesięcznikiem PANI. Nie weim, czy mają to jeszcze w ofercie, ale zdaje mi
    się, że juz nie. W planach miała ta karta dawać rabaty do jakiś tam sklepów,
    al enic takiego nie było. Taki lekki-niewypał ...

    http://kartyonline.net/galeria_data/ing_pani_przod.j
    pg

  • 25. Data: 2006-07-11 13:21:35
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Tylko, że tymi punktami, to później problem.
    > Za mało, żeby coś ciekawego kupić, za dużo, żeby szkoda było zostawić...
    > Może ktoś chce doładować telefon, albo jakieś akcesorium??? ;)))

    czy az taki problem, dzieki nim mam pendrive'a....;-)
    poza tym mozna je zbierac nie tylko placac kk orange...

  • 26. Data: 2006-07-11 14:45:42
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Visa Sephora Millennium
    >
    > + zloty AmEx Manager Magazin
    kupujesz roczna prenumerate nie placisz rocznej fee za korzystanie

    Stormy Waters

  • 27. Data: 2006-07-11 19:10:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > czy az taki problem, dzieki nim mam pendrive'a....;-)
    > poza tym mozna je zbierac nie tylko placac kk orange...

    Mam już pendrive'a.
    A punkty sprzedaję na aukcjach, ale specjalnie mi jakoś nie ubywają.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 28. Data: 2006-07-11 21:42:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Jul 2006 12:59:28 +0000 (UTC), "Piotr Miecznikowski"

> [...]
    >się, że juz nie. W planach miała ta karta dawać rabaty do jakiś tam sklepów,
    >al enic takiego nie było. Taki lekki-niewypał ...

    Niewypał pewnie dlatego, że pani z przodu jakoś wyglądała, ale z tyłu nic
    wyróżniającego - to samo co u innych. ;)

  • 29. Data: 2006-07-12 06:48:44
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > kupujesz roczna prenumerate nie placisz rocznej fee za korzystanie
    >
    > Stormy Waters

    zupelnie o tej karcie zapomnialem...

  • 30. Data: 2006-07-12 07:10:36
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > zupelnie o tej karcie zapomnialem...

    karta sama w sobie ok. jako ze gold to spory pakiet uslug dodatkowych.
    priority pass np.spora kwota ubezpieczenia
    jakkolwiek kompletna klapa od strony MM, mocno marnie sie
    sprzedaje a atutem sprzedazowym miala byc wlasnie prenumerata

    SW