  • Data: 2005-07-07 21:28:54
    Temat: Re: karty polskie za granica
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    m23m wrote:

    > Fakt.
    > Ale do otrzymania w BZ WBK karty MC w euro (wypukłej!) nie trzeba mieć
    > zdolności kredytowej.

    Tak mówisz? Chyba się przejdę i sam sprawdzę. Coś mi się widzi, że
    będą trudności. Ale jak dostanę, to się wszystkim pochwalę :)

    Tylko to znowu MC... jakoś nie ufam im tak jak znaczkowi VISA :)

    > Do kart Visa Pekao (tych debetowych) też nie.

    Ma się rozumieć. Tylko jak ostatni raz sprawdzałem ich ofertę to coś
    tam musisz jednak wpłacić jako nieoprocentowane zabezpieczenie. W
    przypadku karty denominowanej w USD jest to $250, których nie możesz
    naruszyć. To trochę drogo.

    > A Visę Econmomic w millennium wydają już od udokumentowanych dochodów 800 PLN
    > (to niewiele więcej niż ustawowe minimalne wynagrodzenie).

    Zapewne w przypadku osób nieposiadających innych zobowiązań oraz
    zatrudnionych na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gosp. albo
    z kredytami są w nieco gorszej sytuacji.

    > Zależy od kraju i regionu.

    Zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.

    > W takim np. Rzymie (to też Europa, w dodatku nieodległa - z Okęcia na Fiumicino
    > raptem 2 godz. lotu) płaciłem niemal wszystkim (Dinersa nie miałem :) - w tym
    > plaskaczami ING i Millennium, że o Pekao już nie wspomnę.
    > A w Wiedniu też przyjmowali prawie wszystko czym dysponowałem.

    No widzisz a ja u takich zacofanych trochę dalej na północ bywam ;)

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net