  • Data: 2013-07-11 09:12:40
    Temat: Re: karty indukcyjne
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-10, Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    [...]

    > Ale wcześniej jakoś skarg nie było na fraudy dokonane przy użyciu tych
    > automatów. Pojawiły się po wprowadzeniu kart bezstykowych.

    Ale dociera do Ciebie, że ten automat przyjmie też kartę bez funkcji
    bezstykowej? I też *NIE BĘDZIE CHCIAŁ PINU*? W jaki sposób to, że swoją
    karte pozbawisz antenki pomoże w takiej sytuacji? Co do tematu dyskusji
    wnosi fakt, że zostały zaimplementowane niedawno i jest o nich głośno,
    bo pozwalają na fraudy? To jest luka na którą pozwolił właściciel
    automatu, a nie wada bezstykówek jako takich.

    > Więc szkoda, że nie masz żadnych argumentów na potwierdzenie głoszonych
    > przez siebie teorii.

    Ja nie głoszę żadnych teorii. Wyśmiewam te istniejące paranoiczne
    zachowania.

    > Jeśli dla Ciebie zniknięcie kilkuset złotych z konta jest "tematem
    > zastępczym", to nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć Ci, żeby
    > zamiast realnych problemów dotyczyły Cię tylko "tematy zastępcze".

    Nie troluj. W skali kraju i omawianego bezpieczeństwa, pojedynczy
    przypadek, czy nawet 3 przypadki, z których omawiany wyżej jest słabo
    opisany i w sumie nie wiadomo *jak i dlaczego* ktoś stracił kasę,
    to jak najbardziej temat zastępczy. Już nie mówiąc o tym, że przeczytałeś
    komentarz i nie znasz dalszego ciągu historii, tylko sobie domniemywasz.

    > A dlaczego to ja mam ponosić koszty ubezpieczenia, jeśli to bank nie
    > potrafił właściwie zabezpieczyć wydawanych przez siebie kart
    > płatniczych?

    Duh. Bo nie akceptujesz minimalnego ryzyka utraty środków, związanego
    z przedziałem 0-150EUR, w czasie od utraty karty do zgłoszenia
    zastrzeżenia?

    > Jedynym sensownym wyjściem z tej sytuacji jest rezygnacja z użytkowania
    > takiej niebezpiecznej karty, co właśnie mam zamiar uczynić.

    A rób co chcesz, to wolny kraj. Tylko nie udawaj, że taka decyzja
    ma podłoże merytoryczne i oparte na jakiejś wiedzy. Postraszyli Cię
    kilkoma sensacyjnymi artykułami, temat zastępczy podziałał.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl