  • 11. Data: 2002-04-04 09:24:22
    Temat: Re: karty VE i VC Lukas a rabat przy zakupie POP kart Idea
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:3cac1a5e@news.home.net.pl...

    > POPkarty
    >
    > To spróbuj im to wytlumaczyć a nie mnie

    Ale ja mówię, żebyć pogadał z ichnim kierownikiem. :) Mnie do Łodzi daleko.
    :) Poza tym tam mordują. ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 12. Data: 2002-04-09 06:28:51
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik MariuszJ <m...@d...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3caaabed$...@n...home.net.pl...

    > Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > A tak na marginesie to jest jakas niedorobka ta promocja. Chcialem kupic pop
    > karte w salonie idei w Lodzi. to czego chcieli odemnie - danych
    > osobowych z mojego dowodu.
    [...]

    W moim przypadku - Warszawa, salon na Pańskiej - pani chciała
    dowodu. Chodziło o dane do faktury - dałem prawo jazdy (zawsze
    mam problemy z przedyktowaniem nazwiska...) i wystarczyło.
    Za to inna sprawa - pani twierdziła (a nie miałem czasu i ochoty
    się z nią kłócić), że w ten sposób można nabyć tylko jedną kartę
    w miesiącu kalendarzowym. Właśnie sprawdzam to w regulaminach,
    ale chyba skończy się na telefonicznej awanturze...

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl