  • 1. Data: 2005-05-03 16:46:49
    Temat: karty AMEX w Pekao - dlaczego?
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    w Pekao do wszystkich kart charge jest wspólny limit. wystarczy raz przejsc
    procedure i uzyskac limit (potem ewentualnie go podwyzszac). Pekao oferuje 3
    karty charge: 1 Vise i 2 mastercard'y.
    Dlaczego jeszcze nie wprowadzono kart Amex? Tylko Millenium prowadzi takie
    karty.

    Pozdr.
    Andrzej

  • 2. Data: 2005-05-05 19:34:54
    Temat: Re: karty AMEX w Pekao - dlaczego?
    Od: "Mario" <m...@b...pl>

    "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl> wrote in message

    > Dlaczego jeszcze nie wprowadzono kart Amex? Tylko Millenium prowadzi takie
    > karty.
    To czy karty Amex bank bedzie wydawal czy nie zalezy glownie od banku, nie
    od Amex'u.

    Amex jako organizacja jest zainteresowana jak najwieksza liczba kart, ale
    ktos je musi chciec wydac (i to tak by nie deprecjonowac brandu).
    Tak wiec to pytanie nalezy skierowac do ckc chyba...
    Z tego co mi wiadomo, karty Amex po prostu dla pekao sa mniej oplacalne niz
    v i mc.

    Pozdrawiam
    Mario

  • 3. Data: 2005-05-05 20:41:53
    Od: " NewsGroup(penfuhrer)" <n...@N...gazeta.pl>

    Odpowiedź jest dość prosta. Od bodajże 1998 roku Millennium ma wyłączność na
    sprzedaż w Polsce kart Amercian Express rozliczanych w PLN.

  • 4. Data: 2005-05-05 21:03:51
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    "Mario" <m...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > Tak wiec to pytanie nalezy skierowac do ckc chyba...
    > Z tego co mi wiadomo, karty Amex po prostu dla pekao sa mniej oplacalne

    szkoda. szkoda.

  • 5. Data: 2005-05-05 21:05:02
    Od: "Andrzej Zacharewicz" <n...@n...pl>

    " NewsGroup(penfuhrer)" <n...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Odpowiedź jest dość prosta. Od bodajże 1998 roku Millennium ma wyłączność
    na
    > sprzedaż w Polsce kart Amercian Express rozliczanych w PLN.

    a nie wiedziałem. jednym słowem do d**y.

    Pozdr.