    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <534e6777$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <limhsm$hod$1@node2.news.atman.pl>
    <17af7lthgh28w$.1rcqirluk89th$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <pzvseo93efmw$.11cg0cbk27i2t.dlg@40tude.net>
    <liu6j8$d5i$1@node1.news.atman.pl>
    <rfd3abuoba82$.1xhwzmzhbo4yb.dlg@40tude.net>
    <livqsd$ni9$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lj09l9$64b$1@node2.news.atman.pl>
    <xm73nr65fg0o$.15paa05nznbe6.dlg@40tude.net>
    <lj5kdt$oor$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: karta na o?wiadczenie lub przeniesienie
    Date: Wed, 23 Apr 2014 12:57:49 +0200

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-04-22 08:58, J.F. pisze:

    >Różnica jest taka, iż do sklepu trzeba chodzić, a do banku nie.
    >Wystarczy logowanie, czasami tylko zajrzenia na stronę banku (tudzież
    >na tę grupę). A zatem bieganie po bankach trochę różni się od
    >biegania po sklepach.

    Roznica jest tez taka ze do sklepu naprawde trzeba chodzic, chocby po
    jedzenie, wiec przy okazji mozna cos zobaczyc.
    A po stronach bankow trzeba biegac :-)

    Zreszta coraz wiecej sklepow jest internetowych.

    >Nie rozumiesz. Mam darmowe konto także, ale nie ma na nim profitów.

    Ale rachunek sie komplikuje. Sa profity, jest oplata za konto, oplata
    mozliwa do pominiecia, ale czy nalezy liczyc ze placenie KD
    zaoszczedza tych wydatkow, czy tylko same profity liczyc ?

    >Wątpię czy ktoś to w ogóle sprawdza.

    Pytaja i strasza ze odliczaja. A naprawde to pewnie nie wie nikt ...
    no moze informatycy w banku wiedza :-)

    >Zupełnie nie o to chodzi.

    No to po co sprawdzasz codziennie kursy ?

    J.