  • 1. Data: 2014-04-08 23:02:05
    Temat: karta kredytowa wbk z profilem zerowym
    Od: Mis Kolargol <b...@g...com>

    Czy ktoś może potwierdzić albo zaprzeczyć,że wbk może w ramach wyjątku przypisać
    tzw.profil zerowy do rachunku karty kredytowej,gdzie opłata za kartę kredytową jest
    zero i bezwarunkowo przez cały okres umowy.

  • 2. Data: 2014-04-09 16:49:36
    Temat: Re: karta kredytowa wbk z profilem zerowym
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-04-08 23:02, Mis Kolargol pisze:

    > Czy ktoś może potwierdzić albo zaprzeczyć,że wbk może w ramach wyjątku przypisać
    tzw.profil zerowy do rachunku karty kredytowej,gdzie opłata za kartę kredytową jest
    zero i bezwarunkowo przez cały okres umowy.

    jest na pewno oferta dla pracowników instytucji finansowych

    Darek

  • 3. Data: 2014-04-10 14:23:08
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 23:02:05 UTC+2 użytkownik Mis Kolargol napisał:
    > Czy ktoś może potwierdzić albo zaprzeczyć,że wbk może w ramach wyjątku przypisać
    tzw.profil zerowy do rachunku karty kredytowej,gdzie opłata za kartę kredytową jest
    zero i bezwarunkowo przez cały okres umowy.

    gdyby tak bylo to znaczy ze ktos brzydko klamie, bo chadzam tam co rok zeby nie
    placic za karte i zawsze mowia ze nie da sie tego zrobic na stale.

  • 4. Data: 2014-04-10 16:45:54
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-04-10 14:23, Krzysiek pisze:
> [...]
    placic za karte i zawsze mowia ze nie da sie tego zrobic na stale.

    ja mam na stałe - promocja opisana w mim poście powyżej

    Darek

  • 5. Data: 2014-04-10 18:46:00
    Od: Mis Kolargol <b...@g...com>

    > ja mam na stałe - promocja opisana w mim poście powyżej
    >

    > Darek

    A oprócz finansjery to czy taka opcja byłaby możliwa dla "zwykłego" klienta?