  • 1. Data: 2014-04-08 15:28:03
    Temat: BGZ - ostatnie orzechy
    Od: ls <l...@w...pl>

    Czy jest ktos jeszcze, oprocz mnie, kto nie dostal ostatniej partii orzechow?
    Przyznam, ze chcialbym w cz isc zamknac konto, a tu wciaz nic :(

    --
    pozdr.
    ls

  • 2. Data: 2014-04-08 19:00:37
    Temat: Re: BGZ - ostatnie orzechy
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ls" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Czy jest ktos jeszcze, oprocz mnie, kto nie dostal ostatniej partii
    orzechow?
    Przyznam, ze chcialbym w cz isc zamknac konto, a tu wciaz nic :(

    ------------
    czy spelniles wszystkie warunki?
    1)bezg. >500zl, tzn pobrali za karte 6zl zamiast 9zl
    2)wplyw
    3)depozyt min. 5tys dn 27-03 na koniec dnia
    --------
    jak spelniles to raczej pozostaje reklamacja, bo te premie nalicza automat

  • 3. Data: 2014-04-10 07:57:38
    Od: ls <l...@w...pl>

    Tak, spelnilem, pobrali 6zl - reklamacje napisalem, no i kaza czekac 14 dni :(

    --
    pozdr.
    ls