  • 1. Data: 2014-04-08 22:04:11
    Temat: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: Marvin <n...@s...com>

    ...dotyczące karty KK Polbank T-mobile w związku z nowym leguraminem.

    Ciekawe czy się odezwą i zaproponują jakieś warunki a-la Citi.

    Ktoś jeszcze ich pogonił?

    M.

  • 2. Data: 2014-04-08 22:19:36
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: "Zenowek43" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Marvin" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    ...dotyczące karty KK Polbank T-mobile w związku z nowym leguraminem.

    Ciekawe czy się odezwą i zaproponują jakieś warunki a-la Citi.
    =========================

    Ja byłem w oddziale aby wypowiedzieć KK. Połączyli mnie telefonicznie
    z BOK i pani zaproponowała mi anulowanie opłaty rocznej. Zgodziłem się na
    to.
    Prawdopodobnie gdybym zadzwonił z swojego telefonu to wyszło by na to samo.
    Miałem już wymagane 72 transakcje bezgotówkowe, ale do limitu kwoty to dużo
    mi brakowało.

  • 3. Data: 2014-04-08 23:17:04
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-04-08 22:19, Zenowek43 wrote:

> [...]
    > Miałem już wymagane 72 transakcje bezgotówkowe, ale do limitu kwoty to dużo

    Mialem podobna sama sytuacje. Ja przekazalem im ze nie interesuje mnie
    takie zwolnienie z oplaty (biorac pod uwage platne ubezpieczenie, oplate
    4,5 i brak cashbacku). Pani od razu chciala zamknac karte. Nie zgodzilem
    sie. Poinformowalem ze zlozylem papier w oddziale i ze moja deklaracja
    woli to "brak akceptacji nowych warunkow" czyli wypowiedzenie przez bank
    aktualnej umowy na dzien 16.05. Pani wrecz zrobila mi awanture, ze moja
    deklaracja jest bez znaczenia bo i tak bede musial do nich dzownic -
    zrezygnowac. No niestety nie zgodzilem sie z nia - zaprzeczylem checi
    rezygnacji z karty podczas tej rozmowy. Po raz kolejny poinformowalem ze
    zgodnie z polskim prawem pisemnie zglosilem sprzeciw wobec zmian
    warunkow umowy. I nie zamierzam nic dalej z tym robic. Pewnie jak zwykle
    w tym Półbanku skonczy sie na reklamacji i gdzies kolo wrzesnia zamkna
    mi karte anulujac oplaty.
    Ten bank jest niereformowalny...
    Jakiekolwiek proby kontkatu z nim to walenie glową w mur i rozmowa z idiotą.

    Przyznam tez ze skladanie papieru o braku akceptacji to debilimizm u
    nich. Przynioslem do oddzialu, pani przeczytala i poinformowala ze mnie
    polaczy z infolinia retencyjna. Probowala mi wreczyc swoja komorke (na
    kabelku bo ładowala). Poprosilem o podanie nr, bo wole zadzwonic ze
    swojej. Po odczekaniu ok 10 minut odezwala sie niezbyt kulturalna pani
    obslugujaca, ktora najpierw opieprzyla mnie ze przeciez zamiast zwrotu
    kwot jest teraz promocja (debilna, nie taka latwa do spelnienia jak
    zwrot kwot). A pozniej ta cala powyzsza dyskusja o wypowiedzeniu.
    No niestety - takim podejsciem to oni mnie nie zatrzymaja. 5 lat
    korzystania,srednio po 4 tys miesiecznie. U innych bedzie lepiej.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2014-04-09 04:51:52
    Od: "Zenowek43" <v...@w...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:li1p0h$ap0$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > umowy. I nie zamierzam nic dalej z tym robic. Pewnie jak zwykle w tym
    > Półbanku skonczy sie na reklamacji i gdzies kolo wrzesnia zamkna mi karte

    Nie, zamkną nie koło września, a około 18 maja, dzień przed nowym
    regulaminem. Patrz par.53 ust.2 pkt 3.
    Nie, nie anulują ci opłaty, a pobiorą na podstawie starego regulaminu.

    Z regulaminu KK Raiffeisen Polbank:

    Rozdział XXII Zmiany Regulaminu
    § 53
    1. Z uwzględnieniem ust. 2 i 3 poniżej, Bank zastrzega sobie prawo do
    jednostronnego wprowadzenia zmian do Regulaminu, z ważnych
    następujących powodów:
    -- ciach --
    2. Bank informuje Posiadacza o proponowanych zmianach postanowień
    Regulaminu dokonywanych na podstawie ust. 1 - ust. 3 powyżej, nie
    później niż 2 miesiące przed proponowaną datą ich wejścia w życie z
    uwzględnieniem poniższych zasad:
    1) jeżeli przed proponowaną datą wejścia w życie zmian
    Regulaminu Posiadacz nie zgłosi Bankowi sprzeciwu wobec tych
    zmian, uznaje się, że Posiadacz wyraził na nie zgodę;
    2) Posiadacz ma prawo przed datą proponowanego wejścia w życie
    zmian, wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez
    ponoszenia opłat;
    3) w przypadku gdy Posiadacz zgłosi sprzeciw zgodnie z pkt 1
    powyżej, ale nie dokona wypowiedzenia Umowy, Umowa wygasa
    z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych
    zmian, bez ponoszenia opłat.

  • 5. Data: 2014-04-09 11:13:28
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-04-08 22:19, Zenowek43 pisze:

> [...]
    > Miałem już wymagane 72 transakcje bezgotówkowe, ale do limitu kwoty to dużo

    ale to w końcu zrobienie 72 transakcji wg starych zasad nie zwalnia z
    opłaty jak rocznica wypada już podczas obowiązywania nowego regulaminu,
    powiedzmy 26 maja?

  • 6. Data: 2014-04-09 15:07:47
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Przy okazji wprowadzenie opłaty za przewalutowanie płatności
    zagranicznych dla kart VISA we wrześnie zeszłego roku, złożyłem sprzeciw
    wobec wprowadzanych zmian, czyli karta miała być zamknięta dzień przed
    wejściem zmian, karta działała dalej. Infolinia i oddział twierdzili, że
    nie mają takiej procedury. Dopiero skarga do KNF spowodowała w miarę
    sprawne zamknięcie karty. Otrzymałem z banku pismo, że pouczyli
    pracownika, który popełnił błąd i tyle.

  • 7. Data: 2014-04-09 18:06:20
    Od: Raff <r...@i...pl>

    darnok pisze:
    > dyskusja o wypowiedzeniu.
    > No niestety - takim podejsciem to oni mnie nie zatrzymaja. 5 lat
    > korzystania,srednio po 4 tys miesiecznie. U innych bedzie lepiej.

    A u kogo myślisz, że będzie lepiej? Właśnie jestem na etapie poszukiwań.

  • 8. Data: 2014-04-09 18:54:23
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu środa, 9 kwietnia 2014 11:13:28 UTC+2 użytkownik PP napisał:
    > ale to w końcu zrobienie 72 transakcji wg starych zasad nie zwalnia z
    >
    > opłaty jak rocznica wypada już podczas obowiązywania nowego regulaminu,
    >
    > powiedzmy 26 maja?

    Oto juz pytalem - na odpowiedz czekam od 3 tygodni.
    Po dwoch tygodniach sie przypomnialem, dostalem info, ze dzial wewnetrzny potrzebuje
    jeszcze na odpowiedz ;p

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2014-04-09 21:21:55
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-04-09 15:07, tom wrote:
> [...]
    > nie mają takiej procedury. Dopiero skarga do KNF spowodowała w miarę
    > sprawne zamknięcie karty. Otrzymałem z banku pismo, że pouczyli

    Dokladnie spodziewam sie podobnego podejscia.
    I absolutnie nie sadze zeby bylo tak jak pisze Zenowek43. Mysle ze bez
    reklamacji sie nie obejdzie - stad tez podalem termin "wrzesniowy"
    zamkniecia skutecznego karty.

    Moja zona miala podobna sytuacje z wypowiadaniem roru w Półbanku.
    W tym przypadku to tylko ok 3 miesiecy trwalo i 2 reklamacje zeby
    zrozumieli ze ona nie musi nic na ich formularzach pisać i że wystarczy
    kartka papieru napisana własnoręcznie "Wypowiadam umowe prowadzenia
    rachunku XXX".

  • 10. Data: 2014-04-09 21:28:58
    Od: c...@g...com

    W dniu wtorek, 8 kwietnia 2014 22:04:11 UTC+2 użytkownik Marvin napisał:
    > ...dotyczące karty KK Polbank T-mobile w związku z nowym leguraminem.
    > Ciekawe czy się odezwą i zaproponują jakieś warunki a-la Citi.
    > Ktoś jeszcze ich pogonił?

    Mnie Pani rowniez zaproponowala tylko zwolnienie z oplaty rocznej, jako ze jestem ich
    klientem od 2009 roku.. Szkoda, ze nie zauwazyla, ze nigdy tej oplaty nie uiszczalem
    bo wyrabialem limity, zreszta i tak mnie z niej juz zwolnili na skutek reklamacji gdy
    karta mi 2 miesiace wcale nie dzialala..