  • 1. Data: 2005-02-14 22:45:49
    Temat: karta kredytowa spłata
    Od: "MIchalBu" <m...@b...pl>

    Witam
    mam takie pytanie... mam karte kredytowa w mbanku z jakims tam limitem i
    powiedzmy na zakonczenie miesiaca kwota zadluzenia to 10tys zl
    Zakonczenie okresu w moim wypadku to jest 28 luty.
    I od tej daty mam 24 dni na uregulowanie zadluzenia.
    Czy jezeli np. nie mialbym tej kwoty to moge zrobic tak ze juz w nowym
    okresie rozliczeniowym w pewien sposob znow "pobieram" 10tys zl z karty
    kredytowej, pieniadze te lądują na moim koncie i ja splacam stare
    zadluzenie... a na uregulowanie tych nowych 10tys mam znow powiedzmy te 54
    dni...?
    Prosze nie pisac ze jak se wyciagne pieniadze z bankomatu to odsetki odrazu
    rosna bo nie tak te pieniadze z karty do mnie trafią ;)

    MichalBu

  • 2. Data: 2005-02-14 22:59:44
    Temat: Re: karta kredytowa spłata
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MIchalBu wrote:
> [...]
    > Prosze nie pisac ze jak se wyciagne pieniadze z bankomatu to odsetki odrazu
    > rosna bo nie tak te pieniadze z karty do mnie trafią ;)

    Jeżeli masz limit > 20 tyś, to jak najbardziej możesz wyciągnąć kolejne
    10 tyś i wpłacić je na konto.

    Warunkiem tutaj jest limit karty 2 x zadłużenie, które w ten sposób
    chcesz spłacić.

    Ale w ten sposób z miesiąca na miesiąc zadłużenie ci rośnie o opłatę za
    wypłatę gotówki (nie wiem, czy jest w mBanku, ale pewnie tak). Chyba, że
    to pokryjesz z innego źródła.

  • 3. Data: 2005-02-14 23:14:28
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "MIchalBu" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Prosze nie pisac ze jak se wyciagne pieniadze z bankomatu to odsetki
    > odrazu rosna bo nie tak te pieniadze z karty do mnie trafią ;)

    Polowa limitu na poczatku n-tego okresu rozliczeniowego. (W pierwszym
    okresie nic nie splacasz). Druga polowa limitu na poczatku kolejnego
    n+1-szego okresu. Przez pewien czas bedziesz mial do dyspozycji caly limit w
    gotowce, jednak poniewaz GP jest krotszy niz 60 dni, w pewnym momencie
    polowe limitu bedziesz musial splacic (ta z okresu rozliczeniowego n-2).
    Jednakze juz po kilku dniach, znowu zacznie sie nowy okres rozliczeniowy
    (n+3-ci) i znowu zrobisz to co piszesz, czyli "uzyskasz" z karty polowe jej
    limitu. Brawo. Darmowy kredyt.

    marekz

  • 4. Data: 2005-02-14 23:16:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    MIchalBu napisał(a):

> [...]
    > kredytowej, pieniadze te lądują na moim koncie i ja splacam stare
    > zadluzenie... a na uregulowanie tych nowych 10tys mam znow powiedzmy te 54

    Nie, choć ciekawie to sobie wymyśliłeś ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2005-02-14 23:24:24
    Od: "MIchalBu" <m...@b...pl>

    > Nie, choć ciekawie to sobie wymyśliłeś ;)

    jak nie jak tak :)
    limit na karcie jest powyzej 20tys...czyli tych 10 tys do splaty nigdy nie
    bedzie brakowac bo te 10 tys bedzie do dyspozycji w kolejnym okresie
    rozliczeniowym i w ten sposob jak ktos tam wyzej zauwazyl wychodzi
    teoretycznie darmowy kredyt ;)

  • 6. Data: 2005-02-14 23:32:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MIchalBu wrote:

> [...]
    > bedzie brakowac bo te 10 tys bedzie do dyspozycji w kolejnym okresie
    > rozliczeniowym i w ten sposob jak ktos tam wyzej zauwazyl wychodzi

    Zgadza się
    Sam tak ciągnąłem przez dłuższy okres czasu, a kredyt spłacałem
    powolutku z wolnych środków jak coś wpadło na lewo. I w ten sposób po
    roku spłaciłem.

  • 7. Data: 2005-02-15 06:54:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "MIchalBu"

    > rozliczeniowym i w ten sposob jak ktos tam wyzej zauwazyl wychodzi
    > teoretycznie darmowy kredyt ;)

    glupoty gadacie - to najdrozszy sposob wyjscia z zadluzenia
    i najprostszy zeby sobie zacisnac na szyi petle zadluzenia
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-02-15 09:32:51
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MIchalBu"

    > glupoty gadacie - to najdrozszy sposob wyjscia z zadluzenia
    > i najprostszy zeby sobie zacisnac na szyi petle zadluzenia
    > *** blad ***

    Ale o co ciebie chodzi? ;-)
    Dlaczego "najdrozszy" skoro nie placi sie odsetek?
    Chyba nie doczytales o co chodzi pytającemu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-02-15 11:14:37
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Mon, 14 Feb 2005 23:45:49 +0100, "MIchalBu" <m...@b...pl> wrote:

> [...]
    >Prosze nie pisac ze jak se wyciagne pieniadze z bankomatu to odsetki odrazu
    >rosna bo nie tak te pieniadze z karty do mnie trafią ;)
    To powiedz jak one trafiaja ? Zdrać tajemnicę, jak bez prowizji (bo z
    prowizją to wiem), przelać sobie kasę z karty na konto ? Chyba, że
    korzystasz z którejś z kart, która ma możliwość robienia "przelewów" z
    konta karty i płacenia tak pewnych rachunków ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 10. Data: 2005-02-15 11:25:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

    Napisał tak:
[...]

    otóż pobranie pieniedzy zawsze generuje odsetki, chyba ze ma znajomego
    w sklepie, zrobi zakupy KK na 10 tys, i zwrot np na VE, ale takie
    pomysly juz dawno tu byly :-)
    *** blad ***