  • 11. Data: 2005-08-12 12:59:36
    Temat: Re: [OT]Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Taki skan można ściągnąć z internetu i programem graficznym zmienić numer
    i nazwisko na takie jakie chcemy.

  • 12. Data: 2005-08-12 13:19:19
    Temat: Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    i BPH... pomijajac fakt, ze
    > zasypano mnie sterta wnioskow i papierow to

    sterta???
    To składasz w banku:
    wniosek - http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/wniosek
    _o_karte.pdf

    zaswiadczenie o dochodach -
    http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/zaswiad
    czenie_o_zatrudnieniu.pdf

    A to cię interesuje:
    Regulamin -
    http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/regulam
    in_kart_4.pdf

    TOiP- http://www.bph.pl/res/docs/det/1230pdf.pdf

    Wniosek Online tu -
    http://www.kartykredytowe.pl/redirect.dhtml?url=http
    s://www.kartykredytowe.pl/wniosek.dhtml

    jak masz dochód min 800zł netto / miesiąc to karta BPH Interia (limit do
    3000zł)- karta płaska ale można dokonywać zakupów online, dostęp via net
    bezpłatny.
    http://www.kartykredytowe.pl/interia2.dhtml

    Darek

  • 13. Data: 2005-08-12 14:22:24
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Najbardziej beztresowao - karta wirtualna w mBanku, zwykla karta vE w
    > Inteligo lub karta doladowlna w BZ WBK.

    Z opowieści znajomych mogę powiedzieć w skócie, że karty wirtualnej
    mBanku *nie* warto brać. Mnóstwo problemów z autoryzacją właśnie przy
    zakupach w Internecie, w tym w sklepach znanych i renomowanych, np.
    Amazon.com.

    Rówież z przekazów znajomych: Visa Electron Inteligo bez problemów
    Amazon.com, PLL LOT, WizzAir, RyanAir; podobnie karta doładowalna Visa
    dolarowa albo Visa Euro PeKaO S.A. bez problemów zakupy na Amazon.com,
    Amazon.co.uk, Amazon.de, płatności podatkowe IRS, itp.

    --
    Jacek

  • 14. Data: 2005-08-12 14:39:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek wrote:
> [...]
    > mBanku *nie* warto brać. Mnóstwo problemów z autoryzacją właśnie przy
    > zakupach w Internecie, w tym w sklepach znanych i renomowanych, np.

    To dziwne.
    Ja wirtualna multibanku spokojnie w amazonie nie jeden raz robilem zakupy
    (bo dolarowa).

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 15. Data: 2005-08-12 17:05:49
    Od: Liet <m...@a...ciachajto.pl>

    In article <ddibb2$tto$1@news.lublin.pl>, j...@-...devguide.net
    says...

    > Z opowie=3Fci znajomych mog=3F powiedzie=3F w skócie, =3Fe karty wirtualnej
    > mBanku *nie* warto bra=3F. Mnóstwo problemów z autoryzacj=3F w=3Fa=3Fnie przy
    > zakupach w Internecie, w tym w sklepach znanych i renomowanych, np.
    > Amazon.com.

    Nie dalej jak 2 tygodnie temu uzylem eKarty w Amazonie, bez problemow.
    Paypal tez dziala.
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-08-12 18:51:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej napisał(a):
    > Taki skan można ściągnąć z internetu i programem graficznym zmienić
    > numer i nazwisko na takie jakie chcemy.

    Normalne pewnie tez.

    A to o czym pisze dziala.

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2005-08-12 19:46:46
    Od: "opolanin" <m...@...opisie>

    napisał w wiadomości news:ddi3od$85o$1@news.onet.pl...
    > Najlatwiej to pod lokate w Multi.

    mozesz mi napisac cos wiecej o tym bo szukalem na www i nie znalazlem - moze
    jakis link?

    pozdrawiam
    opolanin

  • 18. Data: 2005-08-12 20:01:48
    Od: Michal Dabrowski <s...@j...be>

    On Fri, 12 Aug 2005 21:46:46 +0200, opolanin wrote:

    > mozesz mi napisac cos wiecej o tym bo szukalem na www i nie znalazlem - moze
    > jakis link?

    http://www.mojavisa.pl/

    Ja sam dopiero co sobie taką kartę wyrobiłem (teraz tylko czekam, aż poczta
    mi ją dostarczy:) ). Polega to na tym, że zakładana jest roczna lokata na
    110% wartości limitu, jaki chcesz mieć na karcie. Lokata ta jest normalnie
    oprocentowana (o. stałe). Do tego musisz dopłacić 15pln opłaty skarbowej za
    udzielenie bankowi pełnomocnictwa do tej lokaty (jest ona na ten rok
    zablokowana - nie możesz jej zerwać).
    Opcja z lokatą pozwoliła mi na otrzymanie KK mimo że mam nieuregulowany
    stosunek do wojska i brak umowy o pracę. Wszystko odbyło się dość szybko -
    jedna wizyta w placówce na złożenie wniosku, druga następnego dnia na
    podpisanie papierów dot. lokaty itp.
    Nie wiem jednak, jak to wygląda w przypadku osób, które nie mają tam konta
    - to najlepiej sprawdź na Multilinii.

    Michał Dąbrowski

  • 19. Data: 2005-08-13 20:19:18
    Od: "amigo40" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > jak masz dochód min 800zł netto / miesiąc to karta BPH Interia (limit do
    > 3000zł)- karta płaska ale można dokonywać zakupów online, dostęp via net

    Dostęp do internetu - do końca lipca była promocja obecnnie kosztuje 3 zł

  • 20. Data: 2005-08-13 21:23:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 13 Aug 2005 22:19:18 +0200, "amigo40" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Dostęp do internetu - do końca lipca była promocja obecnnie kosztuje 3 zł

    Z najnowszych doniesień doskonale poinformowanego ;) Darka po
    zakończeniu wielomiesięcznej promocji zmieniona została TOIP i teraz
    już nie ma tej opłaty.
    I po co to komu było? Zaiste ktoś ma fantazję w BPH.

    G.