    From: Michal Dabrowski <s...@j...be>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta kredytowa gdzie najlatwiej...
    Date: Fri, 12 Aug 2005 22:01:48 +0200

    On Fri, 12 Aug 2005 21:46:46 +0200, opolanin wrote:

    > mozesz mi napisac cos wiecej o tym bo szukalem na www i nie znalazlem - moze
    > jakis link?

    http://www.mojavisa.pl/

    Ja sam dopiero co sobie taką kartę wyrobiłem (teraz tylko czekam, aż poczta
    mi ją dostarczy:) ). Polega to na tym, że zakładana jest roczna lokata na
    110% wartości limitu, jaki chcesz mieć na karcie. Lokata ta jest normalnie
    oprocentowana (o. stałe). Do tego musisz dopłacić 15pln opłaty skarbowej za
    udzielenie bankowi pełnomocnictwa do tej lokaty (jest ona na ten rok
    zablokowana - nie możesz jej zerwać).
    Opcja z lokatą pozwoliła mi na otrzymanie KK mimo że mam nieuregulowany
    stosunek do wojska i brak umowy o pracę. Wszystko odbyło się dość szybko -
    jedna wizyta w placówce na złożenie wniosku, druga następnego dnia na
    podpisanie papierów dot. lokaty itp.
    Nie wiem jednak, jak to wygląda w przypadku osób, które nie mają tam konta
    - to najlepiej sprawdź na Multilinii.

    Michał Dąbrowski