  • 1. Data: 2006-01-02 19:37:20
    Temat: karta kredytowa dla studentów w mbanku - pytanie
    Od: ant <a...@o...pl>

    Witam, czy ktoś mógłby mi przybliżyć warunki karty kredytowej dla
    studentów w mbanku?
    Ile taka przyjemność kosztuje i generalnie jakie są haczyki w tym.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-02 21:06:32
    Od: gg <g...@m...com>

    On Mon, 02 Jan 2006 20:37:20 +0100, ant <a...@o...pl> wrote:

    > Witam, czy ktoś mógłby mi przybliżyć warunki karty kredytowej dla
    > studentów w mbanku?
    > Ile taka przyjemność kosztuje i generalnie jakie są haczyki w tym.

    Głównym haczykiem jest słówko "kredytowa".

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2006-01-02 23:13:23
    Od: ant <a...@o...pl>

    gg napisał(a):

    > Głównym haczykiem jest słówko "kredytowa".

    wiec?

  • 4. Data: 2006-01-03 07:02:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ant napisał(a):
    > Witam, czy ktoś mógłby mi przybliżyć warunki karty kredytowej dla
    > studentów w mbanku?
    > Ile taka przyjemność kosztuje i generalnie jakie są haczyki w tym.

    Warunki sa na stronie mBanku.

    Haczykow brak. Normalna kredytowka.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-01-03 07:39:13
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Haczykow brak. Normalna kredytowka.

    Pod warunkiem, że student *WIE*, co to jest normalna KK ;-)

    M.

  • 6. Data: 2006-01-03 09:08:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Pod warunkiem, że student *WIE*, co to jest normalna KK ;-)

    Studenci to dosyc inteligentna grupa ludzi.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2006-01-03 10:38:13
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "ant" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wiec?

    Jeżeli pytasz się o koszt KK tzn że Cię na nią nie stać. A jeżeli Cię nie
    stać to nie pchaj sie w kredyt. KK jest dla ludzi na tyle zamożnych, że
    jej koszt rekompensuje się podczas intensywnego używania kredytówki.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2006-01-03 11:26:28
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mithos porozsypywal nastepujace haczki:
    > Studenci to dosyc inteligentna grupa ludzi.
    Ale niestety duza czesc studentow ma mierne pojecie na temat kont
    bankowych, kart bankomatowych/debetowych/kredytowych i innych tego typu
    rzeczy.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-01-03 12:38:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    badzio napisał(a):

    > Ale niestety duza czesc studentow ma mierne pojecie na temat kont
    > bankowych, kart bankomatowych/debetowych/kredytowych i innych tego typu
    > rzeczy.

    Jest to cecha, ktora charakteryzuje raczej cale nasze spoleczenstwo, niz
    konkretna grupe, jaka w tym przypadku stanowia studenci.

    Bo tak w zasadzie to ja prawie zawsze musze praktycznie wszystkim
    tlumaczyc na czym polegaja karty kredytowe, debetowe, gdzie trzymac
    pieniadze itp. Ludzie sie po prostu nie znaja na bankach i bankowosci.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2006-01-03 14:13:25
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > tlumaczyc na czym polegaja karty kredytowe, debetowe, gdzie trzymac
    > pieniadze itp. Ludzie sie po prostu nie znaja na bankach i bankowosci.
    Zgadzam sie. Tyle ze teoretycznie rzecz biorac studenci powinni byc
    powyzej przecietnej. Tyle ze wiekszosc informacji na temat bankowosci
    jest w formie pisanej a niestety wiekszosc moich rowiesnikow rozumie
    tylko slowo mowione albo pismo obrazkowe:(

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl