  • 21. Data: 2004-05-13 14:51:51
    Temat: Re: karta kredytowa a normalna ?
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"

    Trollmeter: 7,5/10

    Jak wrócę do trolodomu to włącze trollskaner i zeskanuje swoją KK i wrzuce
    na pożarcie na stronkę.

    Ali

  • 22. Data: 2004-05-13 16:01:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ali&kali <a...@o...pl> wrote:
    > Jak wrócę do trolodomu to włącze trollskaner i zeskanuje swoją KK i
    > wrzuce na pożarcie na stronkę.

    Twoja jedna, jedyna. A inna miales w reku kiedys?

    http://www.PRnews.pl

  • 23. Data: 2004-05-13 19:19:48
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > Ależ są. Na pasku z tyłu jest mały napis wzdłuż "credit card"

    A jak ma credit silver to co ????

    Adam
    Przepraszam nie mogłem się powstrzymać ale dyskusja jest coraz ciekawsza
    :))))))))

  • 24. Data: 2004-05-14 08:54:11
    Od: dg <g...@b...gnet.pl>

    SebCz wrote: