  • Data: 2002-11-12 15:12:14
    Temat: Re: karta kredytowa Citibank
    Od: "cetelem polska expansion" <c...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    45 dni o.k. jak tylko spóźnisz się z zapłaceniem minimalnej raty pociągną od
    Ciebie 50. Dodatkowo co miesiąc zapłacisz kilkanaście zł za ubezpieczenie z
    którego nie można zrezygnować. Roczny koszt używania ( przy założeniu, że co
    miesiąc terminowo spłacasz swoje całe miesięczne zakupy ) wynosi około 150
    zł - a to bardzo dużo. Lepiej uzyskać kredyt w ROR gdziekolwiek i posługiwać
    się Maestro lub Visa Electronic. Citibank jest dobry jeśli gdzieś wyjeżdżasz
    za granicę. Wszędzie go znaja i wszędzie bez problemu zapłacisz.
    yahooo