  • Data: 2002-11-13 21:40:57
    Temat: Re: karta kredytowa Citibank
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > 45 dni o.k. jak tylko spóźnisz się z zapłaceniem minimalnej raty pociągną od
    > Ciebie 50.

    O ile sie orientuje to grace period na KK Citi wynosi obecnie 51 dni. Oplata za
    spoznienie to 49pln.

    > Dodatkowo co miesiąc zapłacisz kilkanaście zł za ubezpieczenie z
    > którego nie można zrezygnować.

    ??? Jezeli masz na mysli CreditShield, to na pewno mozna z niego zrezygnowac
    (telefonicznie). Pakiet Bezpieczenstwa kosztuje natomiast 6,50 (a nie
    kilkanascie zlotych).

    > Roczny koszt używania ( przy założeniu, że co
    > miesiąc terminowo spłacasz swoje całe miesięczne zakupy ) wynosi około 150
    > zł - a to bardzo dużo. Lepiej uzyskać kredyt w ROR gdziekolwiek i posługiwać
    > się Maestro lub Visa Electronic.

    No coz - ja mam ROR w PKO BP i tez place rocznie 150PLN za korzystanie z
    kredytu w koncie a poza tym place za prowadzenie konta 3PLN miesiecznie oraz
    2,50 za usluge SMS'owa. Mam tez umowe na obsluge telefoniczna zlecen stalych i
    kazda zmiana zlecenia kosztuje mnie chyba 2PLN (zmieniam zlecenie stale co
    miesiac robiac sobie w ten sposob przelewy przez telefon bez koniecznosci
    wychodzenia z domu).
    Podsumujmy wiec: 150PLN oplata roczna za korzystanie z kredytu + 3PLN*12=36PLN
    + 2PLN*12= 24PLN. Razem wiec 150PLN + 36PLN + 24PLN = 210PLN! Jak na konto w
    PKO BP to calkiem sporo, nieprawdaz? W takim konteksice porownanie z KK Citi
    chyba troche inaczej wyglada od strony kosztow. No chyba, ze ktos faktycznie
    ostro chce wchodzic w kredyt...

    Pozdr,
    Karciarz01