  • 1. Data: 2002-11-10 22:34:53
    Temat: karta kredytowa Citibank
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    Czesc!!!!!
    mam pytanie. Skladam wlasnie podanie o karte kredytowa Citibank. Do 51 dni
    kredyt jest nieoprocentowany, przy moich dochodach dostane jakies 3000 zl
    limitu. Musze za karte zaplacic jedynie 45 zl!!!
    gdzie jest haczyk? moze ktos mial te karte? Czy jest zadowolony?
    pozdrawiam
    --
    Silvio
    PISZĄC DO MNIE ZMIEŃ E-MAIL!

  • 2. Data: 2002-11-10 23:12:05
    Temat: Re: karta kredytowa Citibank
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Silvio" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > limitu. Musze za karte zaplacic jedynie 45 zl!!!
    > gdzie jest haczyk? moze ktos mial te karte? Czy jest zadowolony?

    Spłacaj w terminie 100% to będzie OK. Spóźnisz się jeden dzień to Ci dowalą
    karę i odsetki. Nie spłacisz w terminie całości (będą Cię zachęcać do spłaty
    5%) to dowalą Ci odsetki od DNIA TRANSAKCJI i to nie byle jakie! Nie
    wypłacaj też siana z bankomatu - wysokie odsetki liczone od dnia wypłaty. I
    to tyle. Acha, po roku opłata za kartę to już 75 zł.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2002-11-10 23:21:15
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

> [...]
    > wypłacaj też siana z bankomatu - wysokie odsetki liczone od dnia wypłaty.
    > to tyle. Acha, po roku opłata za kartę to już 75 zł.

    Zapomniales dodac jeszcze ubezpieczenie 0.36% po trzech miesiacach.

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 4. Data: 2002-11-11 00:11:12
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

> [...]
    > wypłacaj też siana z bankomatu - wysokie odsetki liczone od dnia wypłaty.
    > to tyle. Acha, po roku opłata za kartę to już 75 zł.

    dzieki za te informacje.
    Zamierzalem poslugiwac sie ta karta aby zlikwidowac debet na swoim koncie.
    Widze jednak ze nie oplaca sie podejmowac nia kasy z bankomatu i wplacac na
    rachunek, bo odsetki beda jeszcze wyzsze, no nie?
    Czyli jak rozumiem jest to karta do placenia w sklepach i hotelach?
    Silvio

  • 5. Data: 2002-11-11 01:25:16
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Witam

> [...]
    >Widze jednak ze nie oplaca sie podejmowac nia kasy z bankomatu i wplacac na
    >rachunek, bo odsetki beda jeszcze wyzsze, no nie?

    Tak i nie. Mozesz sobie pomniejszyc debet o zadluzenie jakie masz na karcie
    ( okl 6 tygodni w uproszczeniu ). Po prostu zakupy rob placac karta i
    splacaj w terminie. W ten sposob przesuwasz o 6 tygodni splate wydatkow,
    ktore robisz na karte.

    Do oplaty rocznej dochodzi jeszcze 6.50 PLN miesiecznie za ubezpieczenie. Z
    jeszcze innego ubezpieczenia ( Credit Shield )mozesz ( i powinienes )
    zrezygnowac.

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2002-11-11 20:29:03
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MariuszJ" <m...@d...pl> napisał w wiadomości

    > dowalą
    > spłaty
    >
    > Zapomniales dodac jeszcze ubezpieczenie 0.36% po trzech miesiacach.

    No tak, są jeszcze jakieś opłaty: za ubezpieczenie, za CitySMS itd.

    BaLab

  • 7. Data: 2002-11-12 11:01:54
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    To ubezpieczenie, o którym piszesz - nie jest obowiązkowe. Można je
    wyłaczyć.

    Pzdr,
    Bam

  • 8. Data: 2002-11-12 15:12:14
    Od: "cetelem polska expansion" <c...@x...wp.pl>

    45 dni o.k. jak tylko spóźnisz się z zapłaceniem minimalnej raty pociągną od
    Ciebie 50. Dodatkowo co miesiąc zapłacisz kilkanaście zł za ubezpieczenie z
    którego nie można zrezygnować. Roczny koszt używania ( przy założeniu, że co
    miesiąc terminowo spłacasz swoje całe miesięczne zakupy ) wynosi około 150
    zł - a to bardzo dużo. Lepiej uzyskać kredyt w ROR gdziekolwiek i posługiwać
    się Maestro lub Visa Electronic. Citibank jest dobry jeśli gdzieś wyjeżdżasz
    za granicę. Wszędzie go znaja i wszędzie bez problemu zapłacisz.
    yahooo

  • 9. Data: 2002-11-13 08:25:33
    Od: a...@p...onet.pl

    > To ubezpieczenie, o którym piszesz  - nie jest obowiązkowe. Można je
    > wyłaczyć.

    Za to obowiazkowy jest tzw Pakiet Bezpieczenstwa 6,50 pln miesiecznie. Nie
    mozna z niego zrezygnowac. 12 x 6,50 = 78,00 pln. Do tego 75,00 pln oplaty
    rocznej i masz najdrozsza karte kredytowa typu classic.

    pozdr
    anemon

  • 10. Data: 2002-11-13 09:58:28
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>