  • 1. Data: 2004-10-05 19:54:35
    Temat: karta kredytowa?
    Od: "StGo" <s...@p...net.pl>

    Witam,
    jestem szczesliwym posiadaczem karty kredytowej BZWBK Idea, ale chce z niej
    zrezygnowac, tak samo jak z uslug sieci Idei.
    Czy ktos ma jakas ciekawa propozycje kart kredytowych.
    Dosc dobra jest banku BPH, za darmo itd, ale jak mowia "plaska", mi chodzi o
    "wypukla".
    Pozdrawiam i czekam :-)

  • 2. Data: 2004-10-05 20:11:07
    Temat: Re: karta kredytowa?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    StGo wrote:
    > Dosc dobra jest banku BPH, za darmo itd, ale jak mowia "plaska", mi
    > chodzi o "wypukla".

    Wypukłe też mają, silvery i goldy ;-). Chwilowo dają darmo.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-10-05 20:44:05
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    > Wypukłe też mają, silvery i goldy ;-). Chwilowo dają darmo.

    a jak jest z podglądem www dla tych kart dla klientów bez sezamu?

    trainer

  • 4. Data: 2004-10-05 21:06:32
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    trainer wrote:

    > a jak jest z podglądem www dla tych kart dla klientów bez sezamu?

    AFAIK po 3zł/m-c

  • 5. Data: 2004-10-05 21:17:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-05 23:06, Użytkownik Bogdan B. napisał:

    > AFAIK po 3zł/m-c

    0zł (do końca roku na pewno).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-10-07 10:26:10
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "StGo" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy ktos ma jakas ciekawa propozycje kart kredytowych.
    > Dosc dobra jest banku BPH, za darmo itd, ale jak mowia "plaska", mi chodzi

    Ja jestem bardzo zadowolony z mojej MC Silver BZWBK. Jakiś czas temu dawali
    za pół ceny.
    Chyba, że banku też już nie lubisz ;-)

    Pzdr,
    --