  • 1. Data: 2004-10-05 18:32:08
    Temat: [BPH] Niezla promocja
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Niezla promocja BPH nie ma sie co zastanawiac tylko brac ;)

    http://www.bankier.pl/fo/article.html/Bank-BPH-wydlu
    za-promocje-kart-platnic
    zych-do-konca-roku.html?article_id=1208359&type_id=1
    &order=time

    Ciekawe czy do mnie wkoncu dotrze moja karta juz drugi raz zamawiana, a
    opiekunka klienta zloty sezam znowu zawalila sprawe.
    Ta niekompetencja to juz przesada :(

    Fajas

  • 2. Data: 2004-10-05 21:32:44
    Temat: Re: [BPH] Niezla promocja
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Ciekawe czy do mnie wkoncu dotrze moja karta juz drugi raz zamawiana, a
    > opiekunka klienta zloty sezam znowu zawalila sprawe.
    samo dotarcie karty nie załatwia problemu...

    > Ta niekompetencja to juz przesada :(
    dokładnie, a może nie tyle niekompetencja co brak możliwości podjęcia
    jakiejkolwiek decyzji przez Oddział

    ja wniosek złożyłem 18.08. po 3 tyg. otrzymałem kartę, poślizg z PINem trwał 2
    tygodnie, a teraz znów 2 tyg. czekam na decyzję z Centrali, bo się okazało (o
    czym nigdzie nie pisze i nikt w oddziale mnie nie informował a chyba potrafią
    liczyć), że poniżej 25 roku życia wydają tylko karty studenckie, a mi do
    ukończenia 25 lat brakuje 8 m-cy i musi się centrala wypowiedzieć czy podpisać
    ze mną umowę czy nie... dziwne - mam kartę z max. limitem karty bursztynowej,
    PIN jest w Oddziale, w Sez@mie kartę widać a ja nie mogę z niej korzystać :/

    > Fajas
    nod