  • 1. Data: 2004-10-05 19:06:23
    Temat: nowy produkt e-commerce - sposoby platnosci - pytania
    Od: "Krzysiek Muszynski" <u...@v...pl>

    czesc Grupa,
    wprowadzamy z kolega w zycie nasz nowy pomysl.
    chcemy go sprzedawac i zastanawiamy sie nad sposobem platnosci.
    do tej pory wymyslelismy:
    -mTransfer (5 PLN / mies)
    -e-Gold (0 PLN / mies, jakies ulamki % od transakcji)
    -karta kredytowa:
    -sprawdzalem eCard - chca 190 PLN / mies + 1000 za instalacje + prowizja
    na sprzedazy (jak dla mnie max drogo)
    -na polcard wszedlem juz tylko z ciekawosci zeby sie utwierdzic ze sa
    jeszcze drozsi, a tu niespodzianka:
    0 PLN mies, 0 instalacja, 4% od transakcji

    moje pytania:
    1) jakie inne sposoby platnosci polecacie?
    (nasz produkt: http://sfh.pl jest targetowany w pracownikow biurowych
    duzych i srednich firm)
    czy myslicie ze jest sens wchodzic w intellipay? (nie moge znalezc ile to
    kosztuje)

    2) gdzie jest haczyk w polcardzie? (bylem pewny ze sa drozsi jako
    niegdysiejszy monopolista)
    co daje eCard ze jest tak strasznie drogi?

    bede wdzieczny za Wasze sugestie,
    --
    Krzysiek Muszynski
    Spisek Fanow Hipopotama - http://sfh.pl

  • 2. Data: 2004-10-05 19:19:26
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 5 Oct 2004 21:06:23 +0200, Krzysiek Muszynski
    <u...@v...pl> napisał:

    > (nasz produkt: http://sfh.pl jest targetowany w pracownikow biurowych

    Ale kodowanie strony zamiast charset=iso-8859-1 pzydałoby się aby było
    charset=iso-8859-2 :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 3. Data: 2004-10-05 19:27:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysiek Muszynski wrote:
    > czesc Grupa,

    cześć Krzysiek,

    > wprowadzamy z kolega w zycie nasz nowy pomysl. (...)
    > -karta kredytowa: (...)
    > moje pytania:
    > 1) jakie inne sposoby platnosci polecacie?

    Może www.payu.pl "2,9%+0,30zł od otrzymanej kwoty"
    Czasem płacę w ten sposób.
    Masz połączenie mTransferu, przelewu z Inteligo, zwykłego przelewu i karty
    (karty obsługuje eCard).

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-10-05 19:33:44
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/5/2004 9:19 PM, Użytkownik JaKi napisał :

    > Ale kodowanie strony zamiast charset=iso-8859-1 ....

    Dla mnie to jest Unicode (UTF-8).

  • 5. Data: 2004-10-05 20:33:47
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 05 Oct 2004 21:33:44 +0200, wizardx12 <w...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Dla mnie to jest Unicode (UTF-8).

    Zobacz co ma w nagłówku strony zdefiniowane ;-)

  • 6. Data: 2004-10-05 21:36:07
    Od: "Krzysiek Muszynski" <u...@v...pl>

    "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow> schrieb im
    Newsbeitrag news:opsfevyowee06crn@jaki...

    > Ale kodowanie strony zamiast charset=iso-8859-1 pzydałoby się aby było
    > charset=iso-8859-2 :-)

    dzieki za zwrocenie uwagi. juz poprawione.
    pozdrowienia,

  • 7. Data: 2004-10-05 21:46:22
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Krzysiek Muszynski <u...@v...pl> wrote:

    > -e-Gold (0 PLN / mies, jakies ulamki % od transakcji)

    Ja bym wybrał e-gold, a jeszcze lepiej Pecunix http://www.pecunix.com/

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    Protect Europe from a law-disaster. Petition for a Software Patent Free Europe
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 8. Data: 2004-10-06 08:39:16
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Muszynski" <u...@v...pl> napisał w
    wiadomości news:cjurbf$629$1@news.onet.pl...
    > czy myslicie ze jest sens wchodzic w intellipay? (nie moge znalezc ile to
    > kosztuje)
    A myślałeś o Allpay.pl?

    Generalnie moge pomóc w tym temacie, prosze o e-maila na priv.

    --
    WWWojtas

  • 9. Data: 2004-10-06 12:54:38
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Może www.payu.pl "2,9%+0,30zł od otrzymanej kwoty"

    Bez sensu... kto sie będzie tam rejestrował? Płatność online to online -
    czyli szybko i prosto, a nie babranie sie w rejestracje, limity, itp. Na
    poczatek idealny jest allpay.pl - bez zadnych oplat i wszystkie
    najpopularniejsze kanaly platnosci online w pakicie - karty, inteligo,
    mtransfer...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 10. Data: 2004-10-06 15:30:41
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr wrote:

    > Na poczatek idealny jest allpay.pl - bez zadnych oplat

    http://www.allpay.pl/index.php?desc=regulamin
    Prowizje od 4,4% do 3,5%
    Allpay bez żadnych opłat? Kto ci tego naopowiadał?

    Bogdan B.