  • 1. Data: 2003-01-30 13:04:42
    Temat: karta inteligo w internecie
    Od: p...@a...pl

    Witam,

    Czy cos sie zmienilo odnosnie platnosci karta inteligo w internecie?
    Jakis czas temu placilem nia za domeny i nie bylo problemu, od dwoch
    dni wyskakuja bledy - odmowa lub blad podczas transakcji - probuje
    uzywajac regnic.com, czy to blad po stronie firmy rejestrujacej?

    p.

  • 2. Data: 2003-01-30 13:20:56
    Temat: Re: karta inteligo w internecie
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > dni wyskakuja bledy - odmowa lub blad podczas transakcji - probuje
    > uzywajac regnic.com, czy to blad po stronie firmy rejestrujacej?

    Cos sie ostatnio z karta dzieje niestety.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-30 15:09:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dni wyskakuja bledy - odmowa lub blad podczas transakcji - probuje
    > uzywajac regnic.com, czy to blad po stronie firmy rejestrujacej?

    Problemy leżące po stronie Euronetu. Proponuję skontaktować się z inteligo -
    oni mają najświeższe info na temat usuwania tych usterek...
    Euronet ciągle odsuwa terminy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-01-30 17:50:07
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    > dni wyskakuja bledy - odmowa lub blad podczas transakcji - probuje
    > uzywajac regnic.com, czy to blad po stronie firmy rejestrujacej?

    zgłoś do inteligo
    oni rejestrują wszystkie skargi i kierują do euronetu (twierdzą, że to
    właśnie euronet coś popsuł)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-01-30 21:12:55
    Od: Mok <m...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jan 2003 18:50:07 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

    >zgłoś do inteligo
    >oni rejestrują wszystkie skargi i kierują do euronetu (twierdzą, że to
    >właśnie euronet coś popsuł)

    No fajnie, problem w tym, że powtarzają to od 3 tygodni (a w rzeczywistości
    pewnie od początku roku). To się nazywa troska o klienta. Miesiąc czasu nie
    wystarcza, by się dowiedzieć w czym problem i kiedy zostanie rozwiązany.
    Czy Euronet prowadzi jakąś działalność charytatywną, że Inteligo jedynie
    powtarza "my nie mamy na to wpływu"? Mogli chociaż zawiadomić klientów, gdy
    problem się pojawił, ale po co...

    -Mok

  • 6. Data: 2003-01-31 06:57:21
    Od: "Marek Zieliński" <M...@z...com.pl>

    Wczoraj zapłaciłem nią w sklepie w USA , więc czasami chyba działa.

  • 7. Data: 2003-01-31 07:39:32
    Od: Mok <m...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 Jan 2003 07:57:21 +0100, "Marek Zieliński"
    <M...@z...com.pl> wrote:

    >Wczoraj zapłaciłem nią w sklepie w USA , więc czasami chyba działa.

    To bardzo fajnie, ale nie wszyscy mają to szczęście. Jak mi wyjaśniono na
    infolinii, nie wszystkie transakcje internetowe przechodzą przez euronet.
    Zresztą nie wiem, u mnie był taki efekt, że kilka serwisów sieciowych, które
    do tej pory spokojnie pobierały sobie miesięczny abonament z karty, na
    początku stycznia nie zdołały tego zrobić i za każdym razem jak próbuję,
    dostaję "your card was declined". A próba użycia karty nawet nie dociera do
    banku (inteligo twierdzi że nie mają w rejestrach prób jej użycia).

    Swoją drogą to czy niemożność użycia karty Inteligo przez polcard to jest ten
    sam problem? Jak dokonałem wpłaty na rzecz WOŚP w połowie stycznia, to wynik
    był podobny.

    -Mok

  • 8. Data: 2003-01-31 09:39:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    rzeczywistości
    > pewnie od początku roku). To się nazywa troska o klienta. Miesiąc czasu

    Od około półtorej miesiąca - z tego co mówiło inteligo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-01-31 09:40:12
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    ten
    > sam problem? Jak dokonałem wpłaty na rzecz WOŚP w połowie stycznia, to

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 10. Data: 2003-02-01 19:04:10
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Mok" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To bardzo fajnie, ale nie wszyscy mają to szczęście.

    Z moich obserwacji wynika iz klopoty sa na lini Euronet->Polcard i
    Euronet->Citibank. U innych aklajerow krajowych i zagranicznych karta
    akceptowana jak dawniej.

    ---
    JaKi