  • Data: 2017-07-06 23:03:44
    Temat: Re: karta do płacenia w CHF?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najprościej i tanio kantor aliora i karta do konta w USD.
    > Dolary też oczywiście kupujesz u nich.
    > Formalności minimum - "podpisujesz się" przelewem (a jak masz już konto w aliorze
    albo różowym T to nawet przelewu nie musisz robić), konto zwykle na drugi dzien już
    aktywne. Ale lepiej się śpieszyć, bo na kartę czeka się tydzień - a przed wakacjami
    to i 2 tygodnie może być.
    > Za polecenie dają 20zł, nawet nie chciało mi się zapisywać do nich ;P

    kartę w USD z alior kantor mam od lat, ale używałem jej do płacenia np.
    w koronach czeskich, widać CHF równie egzotyczna waluta

    bo żaden bank nie prowadzi kont w CHF i nie wydaje do nich kart?

    --
    pozdrawiam
    RobertS