  • Data: 2005-06-21 23:55:56
    Temat: Re: karta bankomatowa PIN
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    budweiser napisał(a):

    > czyli jak zginie karta wyczyszcza konto na zakupach a ja dopiero wtedy
    > ja zablokuje

    Oczywiście.

    > moge spac spokojnie bo kase oddadza?

    Oczywiście reklamacja, policja i te sprawy. W każdym razie środki
    ODZYSKASZ, a to jest najważniejsze (pamiętajmy jednak o ustawowym
    limicie odpowiedzialności posiadacza rachunku 150 EUR o ile nie masz
    ubezpieczenia).

    > ale taki pin mozna chyba sobie zmienic w dowolnej chwili tak jak teraz
    > jest w inteligo

    Zmieniasz po KAŻDYM jego użyciu? Jesteś absolutnie pewien, że zawsze
    zdążysz to zrobić i nikt nie zdąży Ci przypierfasolić w łeb parę sekund
    wcześniej?
    Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco - masz rację. PIN jest
    bezpieczeniejszy.